ایران مراسم نیوز: این روزها شیوع بیماری کرونا موجب تعطیلی تمامی نمایشگاههای کشور شده و زمان بازگشایی دوباره آنها نیز در هالهای از ابهام است. اما هر تهدیدی در زندگی و کسب وکار را میتوان به فرصتی برای شروع پویاتر تبدیل کرد. از همین رو تحریریه پایگاه خبری ایرانمراسم نیوز، 10 مقاله با موضوع نمایشگاهی که از منابع معتبر تهیه گردیده را در این متن به مجریان، برگزارکنندگان و فعالان صنعت نمایشگاهی پیشنهاد میدهد تا در ایام تعطیلات اجباری کرونایی، مطالعه و از آنها برای پیشبرد بهتر امور بهره ببرند.به گزارش خبرنگار پایگاه خبری-تحلیلی ایران مراسم نیوز، نمایشگاه یکی از ابزارهای مهم در گسترش مناسبات اقتصادی و تجاری میان ملتها است. در جریان برگزاری نمایشگاههای بین المللی، صاحبان صنایع، تجار، مسؤلان برنامهریزیهای اقتصادی و تجاری کشورها با امکانات و توانمندیهای اقتصادی-بازرگانی کشورهای مختلف حاضر در نمایشگاه آشنا میشوند. با توجه به اهمیت این صنعت 10 مقاله مرتبط با صنعت نمایشگاهی آورده شده که برای دانلود آن کافی است روی عنوان مقاله کلیک کنید.1. شناسایی عوامل موثر بر موفقیت نمایشگاههای تخصصی بینالمللی(صادراتی)2. طراحی مدل بهبود عملکرد نمایشگاههای تجاری در ایران: از دید غرفهداران3: بررسی عوامل موثر بر جذب واحدهای صنعتی در نمایشگاههای ایران4. تببین راهبردهای جذابیت و برندسازی مکان در نمایشگاهها5. رتبهبندی کیفیت خدمات ارائه شده به مشتریان در نمایشگاه بینالمللی کتاب6. بررسی عوامل موثر بر برندسازی سالنهای نمایشگاههای بینالمللی: مورد مطالعه نمایشگاه بینالمللی تهران7. بررسی تاثیر منابع شرکتهای تولیدی بر دستیابی به اهداف حضور در نمایشگاه تجاری8. ﻣﻄﺎﻟﻌه تطبیقی ﻧﻤﺎﻳﺸﮕﺎه ﺑﻴﻦاﻟﻤﻠلی ﻛﺘﺎب ﻓﺮاﻧﻜﻔﻮرت 4 اﻟﻲ 8 اﻛﺘﺒﺮ 2006 و ﻣﻘﺎیسه آن ﺑﺎ ﻧﻤﺎﻳﺸﮕﺎه ﺑﻴﻦاﻟﻤﻠﻠﻲ ﻛﺘﺎب ﺗﻬﺮان 13859. گفتمان نمایشگاه در هنر معاصر ایران(با تحلیل چرخه نمایشگاه «کارگل»، تهران)10. بازخوانشی از هنر و سیاست در نمایشگاههای جهانی اکسپو (مطالعه موردی : نمایشگاه کریستال پالاس لندن، بریتانیا 1851)این گزارش در مرکز توانمندسازی و تسهیل گری رویدادهای کشور و با حمایت پایگاه خبری تحلیلی ایران مراسم نیوز تهیه شده است. استفاده از این گزارش با درج منبع خبر بلامانع است.