ایران مراسم نیوز: در پنجمین همایش ملی کیفیت و مشتری مداری تندیس زرین پنجمین همایش ملی کیفیت به شرکت نفت ایرانول اهدا شد.
به گزارش خبرنگار پایگاه خبری-تحلیلی ایران مراسم نیوز،در پنجمین همایش ملی کیفیت و مشتری مداری که روز یکشنبه 4 اسفند 98 در مرکز همایش های دانشگاه شهید بهشتی برگزار شد لوح و تندیس زرین پنجمین همایش ملی کیفیت به مهندس رزاقی مدیرعامل شرکت نفت ایرانول اهدا و خانم دکتر قربانی نائینی مدیرکنترل کیفیت و آزمایشگاه ایرانول به نمایندگی از ایشان آن را دریافت کرد.
به گزارش روابط عمومی و تبلیغات شرکت نفت ایرنول، تندیس زرین کیفیت براساس ارزیابی هایی که با حضور کارشناسان و ممیزان دبیرخانه پنجمین همایش ملی کیفیت در پالایشگاه روغن سازی ایرانول تهران و واحد کنترل کیفیت و آزمایشگاه داشتند و در راستای استمرار و ارتقای کیفیت محصولات و خدمات ارائه شده به مشتریان به شرکت نفت ایرانول اهدا شده است.
گفتنی است؛ پنجمین همایش ملی کیفیت به همراه اجرای پانل های تخصصی و کارگاه های آموزشی با موضوعاتی در راستای اهداف و محورهای همایش با حضور کارشناسان و متخصصان این حوزه برگزار شد.
مراسم تجلیل از حاضرین و حامیان کیفیت در تولیدات و خدمات کشور، برپایی نمایشگاه جانبی در مرکز همایش های بین المللی دانشگاه شهید بهشتی، برگزاری جشنواره معرفی محصولات و خدمات درجه یک بنگاه های اقتصادی در حاشیه همایش از دیگر برنامه های اجرا شده در این همایش بود.
http://iranmarasemnews.ir/fa/News/18880/اهدای-تندیس-زرین-پنجمین-همایش-ملی-کیفیت-به-شرکت-نفت-ایرانول