ایران مراسم نیوز: سمینار تخصصی برندسازی شخصی (Personal Branding) در مرکز مطالعات سازمان مدیریت صنعتی برای علاقهمندان به حوزه برندسازی و توسعه فردی برگزار شد.
به گزارش پایگاه خبری-تحلیلی ایران مراسم نیوز، در این سمینار که حدود 400 علاقهمندان به حوزه برندسازی شخصی شرکت داشتند، امید ملائکه، مدیر و موسس سایت ایران برندینگ با اشاره به اهمیت الگوسازی در ایجاد برند شخصی گفت: برند شخصی این است که فرد الگو و مثال زدنی باشد نه فقط درس عبرت برای دیگران؛ انگشت نما بودن در این حوزه بسیار راحت است اما انگشت شمار بودن کاری سخت و زمان بر است در واقع برند شخصی هر کسی شامل شخصیت واقعی او، تخصص و رفتارهای او است.
وی با تاکید بر حساس و شکننده بودن برند شخصی افزود: برند شخصی چیزی است که شخص در قلب و ذهن دیگران از خود به یادگار میگذارد. اگر در اوج موفقیت باشید اما نتوانید مدیریت برند را به درستی انجام دهید با یک خطا و اشتباه دچار ذلت برند میشوید. پس در برند سازی، باید همیشه مراقب کنشها و واکنشهای رفتاری خود باشیم.
این مدرس دورههای برندسازی به این نکته اشاره کرد که بهترین اسلحه و جذابترین کارت ویزیت هر شخصی، برند شخصی است که کاملترین، جذابترین و واقعیترین نسخه از خود شخص است.
در ادامه این سمینار فاطمه دانشور، عضو اتاق بازرگانی تهران نیز با اشاره به این که باید بدانیم چه چیزی را به اشتراک میگذاریم تاکید کرد: باید در فضای مجازی حواسمان به ردپایی که از خود به جا میگذاریم باشد.
در این سمینار میهمانان هنرمندی از جمله فریبا کوثری، حسین پاکدل، شاهین فاطمی و مهران بیرانی حضور داشتند.