تبریک رئیس هیات موتورسواری و اتومبیل‌رانی شمال غرب تهران به سرپرست فدراسیون موتورسواری و اتومبیل‌رانی
دوشنبه 7 بهمن 1398 - 16:32:32

ایران مراسم نیوز: طی حکمی از سوی دکترسلطانی فر، وزیر ورزش و جوانان، مازیار ناظمی به عنوان سرپرست فدراسیون موتورسواری و اتومبیلرانی منصوب شد.
به گزارش خبرنگار پایگاه خبری-تحلیلی ایران مراسم نیوز، با توجه به اتمام دوره مدیریتی 4 ساله محمود صیدانلو از سوی وزیر ورزش و جوانان، مازیار ناظمی بعنوان سرپرست این فدراسیون تا برگزاری مجمع انتخابات جدید منصوب شد.
مراسم معارفه سرپرست فدراسیون موتورسواری و اتومبیلرانی صبح امروز با حضور اسبقیان مدیرکل دفتر امورمشترک فدراسیون ها، محمود صیدانلو و دبیر و روسای کمیته های مختلف فدراسیون و اصحاب رسانه در محل فدراسیون برگزار و ناظمی حکمش را از اسبقیان دریافت نمود. 
آرش حاجی‌جعفری، رئیس هیات موتورسواری و اتومبیلرانی شمال غرب تهران و رئیس کمیته دودیفرانسیل(آفرود) استان تهران ضمن تشکر و قدردانی از زحمات و تلاش‌های 4 ساله محمود صیدانلو، انتصاب شایسته مازیار ناظمی، سرپرست فدراسیون موتورسواری و اتومبیلرانی را تبریک گفته و برای ایشان آرزوی موفقیت کرد.



http://iranmarasemnews.ir/fa/News/18390/تبریک-رئیس-هیات-موتورسواری-و-اتومبیل‌رانی-شمال-غرب-تهران-به-سرپرست-فدراسیون-موتورسواری-و-اتومبیل‌ران
بستن   چاپ