ایران مراسم نیوز: دبیر ستاد برگزاری نمایشگاه بین المللی فرودگاه، هواپیما، پرواز و صنایع تجهیزات وابسته با اشاره به نقش مهم برگزاری نمایشگاه ها در اقتصاد کشور گفت: نمایشگاه ها فضایی مناسب برای ارائه آخرین دستاوردها و یافته های علمی در حوزه های مختلف به حساب می آیند که نه تنها باعث می شود تا دانشگاهیان، مدیران و صاحبان صنایع و تولید کنندگان از آخرین یافته ها علمی آگاه شوند بلکه به عنوان پل ارتباطی بین فارغ التحصیلان دانشگاهی و بازار کار محسوب می شوند.
به گزارش خبرنگار پایگاه خبری-تحلیلی ایران مراسم نیوز، داود آدینه با اشاره به دیپلماسی نمایشگاهی عنوان کرد : در دنیای امروز جوامع بین المللی با مقوله جدیدی به نام دیپلماسی نمایشگاهی رو به رو هستند که با استفاده از آن افراد می توانند با دیدن آموزش های لازم پل ارتباطی قوی را بین اقتصاد کشورها برقرار کنند.
ریس ستاد برگزاری نمایشگاه کالا ادامه داد: در حال حاضر در حدود 380 مدیر در حوزه صنعت نمایشگاهی آموزش های لازم در سه بخش مختلف شامل مقدماتی، پیشرفته و جامع را دیده اند.
داود آدینه با اشاره به اینکه برگزار کنندگان نمایشگاه ها، سایت داران در حوزه نمایشگاهی و مشارکت کنندگان جزو جامعه هدف آموزشی هستند، گفت: این مرکز برای این سه گروه کلاس های آموزشی برگزار می کند و برگزار کنندگان نمایشگاه ها مکلف هستند تا برای حضور در نمایشگاه ها در این دوره ها حاضر شوند.
داود آدینه در ادامه افزود: اطلاعات و آموزش های داده شده به افراد متناسب با نوع فعالیت آنها خواهد بود.
فعال صنعت نمایشگاهی ایران گفت: افرادی که در صنعت نمایشگاهی فعالیت دارند با شرکت در این کلاس ها با مجموعه ای از اطلاعات که شامل آشنای با تجربیات برگزار کنندگان افراد در برگزاری نمایشگاه های در سال ها قبل است؛ همچنین اطلاعاتی که در اختیار انجمن نمایشگاه ها بوده و بخشی از اطلاعات جامع که از طریق بخش تبلیغات و بازاریابی به دست آمده است، آشنا می شوند.
برگزار کننده دو نمایشگاه همزمان فرودگاه و کالا در پایان خاطرنشان کرد: وزارت صمت به ویژه مدیرعامل شرکت سهامی نمایشگاه های بین المللی توجه ویژه ای به آموزش و یادگیری افراد متخصص در صنعت نمایشگاهی و ارتقای دیپلماسی نمایشگاهی دارند.
http://iranmarasemnews.ir/fa/News/18145/صنعت-نمایشگاهی-یکی-از-مهمترین-ابزار-بازاریابی-در-دنیا