ترافیک نمایشگاه‌های رسانه و تبلیغات در دی
يکشنبه 2 دي 1397 - 14:46:21

ایران مراسم نیوز: مدیر اجرایی پانزدهمین نمایشگاه تبلیغات و بازاریابی و صنایع وابسته از مشارکت بخش های دولتی ، عمومی و خصوصی برای تسهیل خدمات رسانی مطلوب به مخاطبان این نمایشگاه خبر داد و گفت: بر اساس رویکرد توسعه دولت الکترونیک، کارشناسان دفتر تبلیغات و اطلاع‌رسانی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی علاوه بر معرفی سامانه تبلیغات که با هدف ارائه خدمات بهتر و مناسب‌تر به متقاضیان تاسیس کانون‌های تبلیغاتی طراحی شده است، پاسخ گوی فعالان این حوزه نیز هستند.

به گزارش پایگاه خبری-تحلیلی ایران مراسم نیوز، کوروش مالمیر درباره نمایشگاه تبلیغات و بازاریابی بیان کرد: پانزدهمین دوره نمایشگاه بین المللی تبلیغات، بازاریابی و صنایع وابسته که با حمایت و همکاری دفتر تبلیغات وزارت ارشاد توسط شرکت آوین افراز برگزار می شود، فعالان صنعت تبلیغات سراسر کشور را با هدف ارائه تجارب تخصصی و حرفه ای تبلیغات در کنار حضور شرکت های تبلیغاتی خارجی، در این نمایشگاه گرد هم آورده است.

وی اضافه کرد: زیرساخت های لازم برای هرچه باشکوهتر برگزار شدن این نمایشگاه آماده شده است. باید دست در دست همه بتوانیم ظرفیت‌ها و توانمندیهای کشور را با استفاده از ابزارهای مختلف معرفی و در دراختیار مخاطبان و علاقه مندان قرار دهیم.

مالمیر تصریح کرد: بدون شک جمهوری اسلامی ایران در این زمینه همواره حرفها و ظرفیت های فراوانی را برای ارائه و نمایش دارد که همزمان با برگزاری این رویداد بزرگ در معرض دید مخاطبان گذاشته خواهد شد.

سه رویداد بزرگ حوزه رسانه و تبلیغات

به گزارش ایرنا، دفتر تبلیغات و اطلاع رسانی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی، برگزاری متمرکز 3رویداد بزرگ تبلیغاتی را در دی ماه امسال، در راستای سیاست‌ها و برنامه‌های خود برای همراهی با فعالان حوزه تبلیغات در دستور کار قرار داده است.

همایش سراسری کارشناسان تبلیغات استان‌ها 12 و 13 دی ماه با حضور محمد سلطانی‌فر معاون مطبوعاتی وزیر فرهنگ و ارشاد اسلامی با هدف بازآموزی و دانش‌افزایی قوانین و مقررات و آشنایی با سامانه الکترونیک تبلیغات برگزار می‏ شود.

پانزدهمین نمایشگاه بین‏ المللی تبلیغات و بازاریابی در محل دائمی نمایشگاه بین‏المللی تهران از 12 تا 15 دی ماه، کانون‏های آگهی و تبلیغاتی، ارائه‏کنندگان خدمات و تولیدکنندگان کالاهای تبلیغاتی را گرد هم می‌آورد و هم‌زمان با آن نیز چهارمین جشنواره تبلیغات ایران توسط موسسه آرمان روابط عمومی برگزار می‏ شود.

کانون‌ها و شرکت‌های آگهی و تبلیغاتی در نمایشگاه تبلیغات و بازاریابی، دانش و تجربه خود را در تولید و بازاریابی کالاها ، خدمات و تبلیغات به اشتراک خواهند گذاشت و تشکل‏های صنفی کانون‌های تبلیغاتی استان‌ها، زیرمجموعه‌هایی از معاونت علمی و فناوری ریاست جمهوری و نیز شهرداری‌ها در کنار حضور شرکت‌های تبلیغاتی خارجی، هم‌افزایی تازه‌ایی را تجربه خواهند کرد.

چهارمین جشنواره تبلیغات ایران با شعار حمایت از تولید کالای ایرانی در 12 دی ماه برگزار خواهد شد و آثار و فعالیت‌های تبلیغاتی ارسالی مرتبط با تولید کالای ایرانی که مورد توجه سیاست‌گزاری‌های اقتصاد مقاومتی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی است به طور ویژه به عنوان شاخص داوری این جشنواره مورد بررسی و داوری قرار خواهد گرفت.

وزارتخانه‌ها، سازمان‌ها و نهادهای دولتی؛ شرکت‌ها و مؤسسات صنعتی و بازرگانی دولتی و غیردولتی؛ بانک‌ها، مؤسسه‌های اعتباری، مالی، لیزینگ‌ها و شرکت‌های تأمین سرمایه، بیمه‌ها و شرکت‌های خدمات بیمه‌ای، مؤسسه‌ها، سازمان‌ها و کانون‌های تبلیغاتی، مشاوران تبلیغات و مؤسسات تحقیقات، رسانه‌های فعال در حوزه آگهی و تبلیغات و علاقه‏ مندان از مخاطبان اصلی جشنواره تبلیغات ایران هستند.


http://iranmarasemnews.ir/fa/News/178/ترافیک-نمایشگاه‌های-رسانه-و-تبلیغات-در-دی
بستن   چاپ