کسب وکار؛
برگزاری سومین کنفرانس بین المللی مدیریت و کسب و کار در تبریز
سه شنبه 26 آذر 1398 - 14:45:06

ایران مراسم نیوز: سومین کنفرانس بین‌المللی مدیریت و کسب و کار با شعار «دانشگاه و صنعت در کنار هم» در تبریز آغاز برگزارشد.


به گزارش خبرنگار پایگاه خبری-تحلیلی ایران مراسم نیوز،رئیس کنفرانس روز سه شنبه در مراسم آغاز به کار آن اظهارکرد: مجوزهای برگزاری این کنفرانس از طریق هیئت امنای دانشگاه و وزارت علوم اخذ شده و جزو معتبرترین کنفرانس‌های ایران محسوب می‌شود.

سید صمد حسینی ادامه داد: هدف از برگزاری این کنفرانس، مدیریت پژوهش‌ها و تحقیقات محققان در حوزه‌های مربوط به مدیریت کسب و کار، بسترسازی ارتباط بین دانشگاه و صنعت و بازار در سال رونق تولید و ارائه آموزش‌های عملی و آشناسازی دانشجویان در مباحث مرتبط با کسب و کار و مدیریت است.

وی خاطرنشان کرد: بیش از 94 عنوان مقاله در این کنفرانس، مورد پذیرش قرار گرفته و مقالات برتر و منتخب بعد از طی داوری در ژورنال معتبر مدیریت و کسب و کارهای بین المللی به چاپ برسد.

قائم مقام رییس دانشگاه تبریز نیز در این کنفرانس، اظهار کرد: توسعه کشور و ارتقای استاندارد زندگی مستلزم بهبود و ارتقای کیفیت مدیریت است که با بهبود آن می‌توان بهره وری را افزایش داده و از ظرفیت‌ها و امکانات موجود، کالا و خدمات بیشتری را تولید کنیم.

محمد تقی اعلمی با بیان این‌که بهبود مدیریت، مستلزم آگاهی و تسلط دانش مدیریت است، افزود: باتوجه به این‌که امروزه به مدیریت کسب و کار از سوی دانشگاه‌ها و صنایع رویکرد و توجه خاصی شده است که این امر نوید بخش این است که جامعه ما کم کم به سمت صنعتی شدن میل پیدا می کنند.

وی خاطرنشان کرد: دولت به جای این‌که تلاش کند تا فضای کسب و کار را در کشور فراهم کند، مانع حرکت بخش خصوصی نیز می‌شود؛ اما امروز با توان مدیریتی حاکم در بخش خصوصی شاهد توسعه اقتصادی و بهبود فضای کسب و کار هستیم.


http://iranmarasemnews.ir/fa/News/17393/برگزاری-سومین-کنفرانس-بین-المللی-مدیریت-و-کسب-و-کار-در-تبریز
بستن   چاپ