پست بانک، یک بانک مردمی و خدمت‌رسان
سه شنبه 2 بهمن 1397 - 14:21:30

ایران مراسم نیوز: مدیرعامل پست بانک ایران در مراسم معارفه مدیر امور سرمایه‌انسانی و پشتیبانی گفت: این بانک با عملکرد موفق درحوزه‌های مختلف نشان داده است که تمام شاخصه‌های یک بانک مردمی و خدمت رسان را دارد.
به گزارش پایگاه خبری-تحلیلی ایران مراسم نیوز به نقل از روابط‌عمومی پست‌ بانک‌ ایران، دکتر خسرو فرحی گفت: نیروی انسانی جهت‌دهنده مسیر رشد سازمان‌هاست و فعالیت در این بخش نیازمند برنامه‌ریزی و تدبیر آینده‌نگری است.
وی لزوم افزایش سطح اثربخشی و بهره‌وری کارکنان درکنار برنامه‌های جذب نیرو را ضروری دانست و افزود: تعیین پست بانک ایران از طرف دولت و وزارت ارتباطات‌ و‌ فناوری اطلاعات به عنوان بانک توسعه‌ای و تخصصی حوزه فناوری اطلاعات، نیازمند اجرای برنامه‌های اصولی برای تأمین نیروی موردنیاز و آموزش مستمر نیروهای موجود است.
مدیرعامل پست بانک ایران گفت: مهندس مهدی عسگری‌زاده تخصص و تجربیات موفقی در فعالیت‌های حوزه فناوری اطلاعات و تعامل با سازمان های خدمت‌رسان این حوزه دارد و مطمئناً این تجارب در پیشبرد برنامه‌ها و اهداف بانک تأثیر مطلوبی خواهد داشت.
او با اهداء لوح از فریدون کهزادیان مدیر سابق امور سرمایه انسانی و پشتیبانی و اکبر غلامی رئیس سابق اداره کل روابط عمومی تقدیر و حکم انتصاب مهندس عسگری‌زاده را به عنوان مدیر جدید امور سرمایه انسانی و پشتیبانی این بانک اهدا نمود.
گفتنی است مهندس عسگری‌زاده پیش از این، مسئولیت‌های مدیرکل ارتباطات و فناوری اطلاعات، مدیرکل تعاون، مدیرکل ثبت احوال، مدیریت سازمان ملی جوانان استان هرمزگان را برعهده داشته است./1


http://iranmarasemnews.ir/fa/News/1716/پست-بانک،-یک-بانک-مردمی-و-خدمت‌رسان
بستن   چاپ