اعلام برگزیدگان کنفرانس ملی ارتباطات بازاریابی و برندینگ
سه شنبه 2 بهمن 1397 - 13:23:09

ایران مراسم نیوز: کنفرانس ارتباطات بازاریابی و برندینگ، با حضور اساتید دانشگاه، مدیران آژانس‌های تبلیغات کشور و سفارش‌دهندگان آگهی در دانشکده مدیریت دانشگاه تهران برگزار شد. در این دوره برای نخستین بار جوایز تعالی بازاریابی و برندینگ نیز به کسب‌وکارهای برگزیده اهدا شد.
به گزارش خبرنگار پایگاه خبری-تحلیلی ایران مراسم نیوز، در این رویداد، اساتید و مدیران صاحب‌نام، به سخنرانی و ارائه مطالب علمی و کسب و کاری حوزه ارتباطات بازاریابی و برندینگ پرداختند و درکنار این سخنرانی‌ها، کارگاه‌هایی نیز با موضوعات ارتقا جایگاه برند با استفاده از کمپین مسئولیت اجتماعی، عصب پژوهی ارتباطات بازاریابی، مارکتینگ در شرکت‌های بین‌المللی، مهندسی افکار عمومی، ارزیابی سطح عالی ارتباطات بازاریابی سازمان، تجزیه و تحلیل دیجیتال برای متخصصان بازاریابی، برندسازی برای سرویس‌های جدید و آرایه‌هاب بصری در تبلیغات برای مخاطبان برگزار شد.
علی فرهنگی، رئیس این کنفرانس، ضمن اشاره به جایگاه ویژه ارتباطات بازاریابی و برندینگ و تاثیر آن در کسب و کارها، گفت: مفهوم ارتباطات بازاریابی و برندینگ مفاهیم جدیدی در جهان هستند و از نیمه دوم قرن بیستم که بازاریابی شدت می‌گیرد به تدریج شرکت‌های این حوزه به شکل جدید ایجاد می‌شوند و امروزه جایگاه بسیار ویژه‌ای را برای خود باز کرده است.
مسعود کیماسی، دبیر علمی این کنفرانس، در تشریح اهداف و برنامه‌های این رویداد افزود: امسال و در سومین دوره، به جای واژه تبلیغات، ما مفهوم ارتباطات بازاریابی را به کار بردیم، چرا که اعتقاد داریم تبلیغات یکی از زیر مجموعه‌های ارتباطات بازاریابی است و علاوه بر تبلیغات، ابزارهای دیگری از جمله روش‌ها و ابزارهای روابط عمومی، در اختیار سازمان‌ها قرار دارد که از طریق آنها می‌توانند با مخاطبان خود اعم از مشتریان، سهامداران، جامعه، دولت و دیگر ذینفعانی که دارند ارتباط برقرار کنند.
از دیگر سخنرانان این کنفرانس، ناصر پاشاپور نیکو، مدیرعامل گروه dnaunion، گفت: برآورد ما از اندازه بازار تبلیغات ایران بیش از 3500 میلیارد تومان است که این برآورد تبلیغات دیجیتال و سنتی را شامل می‌شود. از این میزان حدود 65درصد بودجه صرف تبلیغات رسانه‌ای و الباقی صرف هزینه‌های غیر رسانه ای می‌شود. شاخص سرانه تبلیغات ما نزدیک به 4 دلار است و این شاخص بسیار پایینی محسوب می‌شود. به طور مثال در کشوری مثل ترکیه شاخص سرانه بودجه تبلیغاتی حدودا 35 دلار است.
در ادامه این کنفرانس، محمدرضا هاشمیان، مدیر ایده‌پردازی کانون ایران‌نوین، پیرامون راهکارهای افزایش سهم آژانس‌های تبلیغاتی از بازار تبلیغات گفت: در سال‌های اخیر با رشد علم بازاریابی و آگاهی برندها از اهمیت آن، سهم آژانس‌های تبلیغاتی از بازار تبلیغات افزایش یافته‌ است و این سهم احتمالا رشد بیشتری نیز دارد.
در پایان این کنفرانس برای نخستین بار، جایزه‌ای تحت عنوان، جایزه ملی تعالی ارتباطات بازاریابی و برندینگ، به برگزیدگان این صنعت اهدا شد.
لوح تقدیر برای  بیمه ما، تندیس برنزی برای بیمه نوین، تندیس برنزی برای شرکت به پرداخت ملت، تندیس نقره‌ای برای الکتروپیک، تندیس طلایی برای همراه اول و تندیس طلایی برای شرکت برندیست در نظر گرفته‌شده‌ بود.
این رویداد علمی با حمایت بانک ملت، کانون ایران نوین،گروه دی.ان.ای یونیون، کانون تبلیغات خلاق طرح باران،شرکت به پرداخت ملت و نشریه تخصصی نگاه شرقی برگزار شد./1


http://iranmarasemnews.ir/fa/News/1709/اعلام-برگزیدگان-کنفرانس-ملی-ارتباطات-بازاریابی-و-برندینگ
بستن   چاپ