ایران مراسم نیوز: بانک صادرات و شرکت پرداخت الکترونیک سپهر به عنوان اسپانسر طلایی ضمن حضور در پنجمین نمایشگاه تراکنش ایران با هدف ترویج بانکداری دیجیتال اپلیکیشن صاپ را عرضه میکند.
به گزارش خبرنگار پایگاه خبری-تحلیلی ایران مراسم نیوز،اپلیکیشن پرداخت بانک صادرات با شعار «زمان را ذخیره کن» تلاش دارد تا تحول بزرگی را در عرصه بانکداری دیجیتال رقم بزند. مهمتر اینکه این اپلیکیشن اولین اپلیکیشن موبایلی بانکی است که همین موضوع موجب میشود که مشتریان بابت حفاظت از اطلاعات خود اطمینان خاطر داشته باشند. به وسیله صاپ امکان کارت به کارت کردن از 16 بانک مبدا فراهم شده است.
شروع یک تحول
بانک صادرات ایران به عنوان یک بانک خصوصی و بصورت سهامی عام با نام «بانک صادرات و معادن ایران» در ١٥ شهریورماه سال ١٣٣١ با سرمایه اولیه ٢٠ میلیون ریال که پرداخت نیمی از آن هم با تعهد پرداخت نیمی دیگر، قابل پذیرش اداره ثبت شرکتها با شماره ٣٨٣٣ تاسیس شد.
این سرمایه با خرید ٧٦ سهم توسط دو نفر از اعضای هیأت مؤسسین بانک و سرمایهگذاری بقیه اعضای هیأت مدیره تأمین شد و سهامداران با واگذاری سفته به هیأت مدیره تعهد نمودند ٥٠ درصد بقیه تعهد خود را از محل سود سالیانه پرداخت کنند. بنیانگذاران بانک صادرات ایران با درک صحیح شرایط حاکم بر آن زمان تلاش کردند با جذب حداکثر نقدینگی در دست مردم برای اولین بار در کشور بانکی براساس اصول مشتریمداری تأسیس و در ٢٢ آبان سال ١٣٣١ با ١٣ نفر کارمند شروع به کار کرد درحالیکه خوشبینترین افراد نیز با وجود بانکهای قدرتمند دولتی پیشرفت و موفقیت آن را پیشبینی نمیکردند. ارایه تسهیلات بانکی بهتر به مردم، ایجاد شبکه گسترده بانکی در سراسر کشور، جلب سرمایههای داخلی و پساندازهای هر چند کوچک، ایجاد فرصتهای سرمایهگذاری در کلیه فعالیتهای اقتصادی ازاهداف اولیه بانک صادرات بود. درست 55 سال بعد، بانک صادرات، شرکت پرداخت الکترونیک سپهر را به عنوان شرکت PSP خود با شعار «دوست و همراه همیشگی» معرفی نموده تا گامی جدی در راستای نهادینه کردن بانکداری الکترونیک بردارد.
این شرکت در آغاز تاسیس مهمترین هدف خویش را ارائه راهکارهای جامع فناوری مورد نیاز بانکها و سایر موسسات مالی و اعتباری، طراحی و اجرای اتوماسیونهای بانکی، ارائه خدمات پرداخت الکترونیک و بانکی اعم از نرمافزاری و سختافزاری، واردات و فروش کارتهای الکترونیک هوشمند، پیادهسازی سامانههای امنیتی مرتبط به حوزه پرداخت، شخصی سازی کارتهای هوشمند و اخذ نمایندگیها و سایر فعالیتهای دیجیتالی مطرح کرد و در طول دوازده سال گذشته، به عنوان یکی از چند شرکت PSP توانسته است به اهداف مهم خود دست پیدا کند.
پیوستن به زنجیره تامین بانک صادرات و تامین خدمات صفر تا صددرصدی بانک صادرات در حوزه خدمات پرداخت و بانکداری الکترونیک از مهمترین دستاوردهای این اتحاد راهبردی میباشد.
محصولات
شرکت پرداخت الکترونیک سپهر در راستای عمل به وظایف خود محصولاتی همچون پایانه فروشگاهی DIAL UPو پایانه فروشگاهی LAN POS و پایانه فروشگاهی ضد انفجار EX POS، پایانه فروشگاهی سیار GPRS POS و پایانه فروشگاهی BLUETOOTH POS ارائه نموده و همچنین خدماتی همچون پشتیبانی 24ساعته، امنیت بسیار، سرعت بالا و خدمات متنوع را به مشتریان عرضه میکند. مهمتر اینکه اپلیکیشن PAS را ارائه کرده که یک نرمافزار نوین و رایگان است که با نصب آن میتوان از امکاناتی همچون خرید شارژ، پرداخت قبض، خرید بسته اینترنت، استفاده از همراه پرداز ، کارت به کارت، کمک به خیریهها، خرید بلیط، گردشگری و … بهرهمند شد. شرکت برای نرمافزار پاس شعار« این پاس گل میشه» را انتخاب کرده و آن را "پرداختی امن و ساده "معرفی نموده است.
افتخارات
بانک صادرات در طول سالهای گذشته توانسته است افتخاراتی همچون تندیس و نشان جایزه نوبل مدیریت در ایران ، گواهینامه رهبری سازمانی از آکادمی anccp ایتالیا ، استاندارد بینالمللی نوآوری و فنآوریهای مدرن بانکی از کشور آلمان ، گواهینامه استاندارد بینالمللی برترین بانک متعهد از سوی موسسه بینالمللی ICSgroup و جایزه ملی برگزیده اجلاس سرامدان اقتصاد ایران در سال 2017 را کسب کند. شرکت پرداخت الکترونیک سپهر نیز در مسیر دستیابی به اهداف بزرگ خود تلاش کرده است تا از بهترین نیروهای متخصص داخلی بهره بگیرد. به کارگیری کارشناسان مجرب در کنار دانش و تکنولوژی روز موجب شد تا این شرکت بتواند فعالیت خود را در زمینه استقرار سامانههای نوین در صنعت پرداخت الکترونیک توسعه دهد.
این رویکرد شرایطی را فراهم کرده است که شرکت پرداخت الکترونیک سپهر بتواند در زمینه خدمات ممتاز پشتیبانی انواع دستگاههای کارتخوان، درگاه پرداخت امن اینترنتی ویژه وبسایتها و فروشگاههای اینترنتی و سامانه پرداخت موبایلی برای خود جایگاه مناسبی را کسب کند. به همین دلیل مورد اعتماد مشتریان خود واقع شده و همین اعتماد موجب شده است که این شرکت بتواند عنوانهایی همچون جایگاه نخست بهترین عملکرد از منظر نسبت خطای پذیرندگی در ماهها و سالهای متوالی اخیر و....را کسب کند.
مشتریان
شرکت پرداخت الکترونیک سپهر در مدت دوازده سال فعالیت خود توانسته است مشتریان معتبری همچون بانک صادرات ایران، بیمه ایران، شرکت توسعه و نواوری شهر، توتان، شرکت فناوری شهر، بانک دی، بانک ایران زمین، بانک شهر، پست بانک، همراه اول، ایرانسل، رایتل، بانک ملی، بیمه سرمد، فناوری هوشمند سپهر را داشته باشد البته نوع عملکرد شرکت به گونهای بوده است که این شرکت توانسته به انتخاب نخست مشتریان وفادار خود تبدیل شود.
افق پیشرو
بانک صادرات به عنوان بانکی که از بیشترین گستردگی در جهان برخوردار است تلاش دارد تا گامهای جدی در راستای تعالی سازمانی و برتری جایگاه خود در بین بانکهای ایرانی بردارد. مهمتر اینکه این تلاشها در راستای عملیاتی کردن اقتصاد مقاومتی مضاعف شده است. مدیران بانک صادرات این نوید را به تمامی ذینفعان میدهند که «در پرتو فضل بیکران خداوندگار رحمان و در سایه برنامهمحوری، حرفهایگرایی، تعهد و تلاش خستگیناپذیر، خانواده بزرگ بانک صادرات ایران روزهایی طلایی را تجربه خواهد کرد و این کشتی غولپیکر و توانمند، به ساحل شکوهمند رستگاری دست خواهد یافت.» شرکت پرداخت الکترونیک سپهر هرچند به تازگی دوازده سالگی خود را پشت سر گذاشته، اما برای سالهای پیشرو افق روشنی را ترسیم کرده است.
بررسی چشم انداز و ماموریتی که این شرکت برای خود تعریف کرده است، نشان میدهد که قرار است اتفاقات مهمی ترسیم گردد. در چشمانداز ترسیمی این شرکت امده است:« شرکت پرداخت الکترونیک سپهر به عنوان شرکتی سرآمد، چابک، یادگیرنده، مبتکر، خلاق و پویا؛ با وسیعترین و بهروزترین ابزارها و شبکههای پرداخت؛ با ارائه بهترین محصولات، سریعترین و با کیفیتترین خدمات؛ با ستادی متخصص، نخبه، جوان و با تجربه و به کارگیری کارکنان بهره ور و کارامد؛ به عنوان انتخاب اول مشتریان؛ در ایران و جهان خواهد درخشید.» به موازات چشم انداز این شرکت، بیانیهای منتشر شد و به این ترتیب ماموریت تمام بخشهای شرکت برای دستیابی به این ماموریت مشخص شد. تعریف عملیاتی برای تحقق اهداف ارمانی نشان میدهد که شرکت، توسعه همهجانبه را در دستور کار قرار داده است.
پنجمین نمایشگاه تراکنش ایران ITE2019
بانک صادرات و شرکت پرداخت الکترونیک سپهر با ترسیم افقی فراتر از مرزهای جغرافیایی کشور در پنجمین نمایشگاه تراکنش ایران ITE2019 شرکت میکند. نمایشگاهی که از 28 ابان ماه تا 30 آبان ماه در بوستان گفتگو، میزبان بزرگان صنعت فناوری اطلاعات بوده و برگترین تجمع فناورانه کشور محسوب میشود. بانک صادرات و شرکت پرداخت الکترونیک سپهر ضمن حضور در غرفه 36 با تبلیغ «صاپ» اپلیکیشن پرداخت بانک صادرات ایران قصد دارد گام مهمی را در راستای توسعه بانکداری دیجیتال در کشور بردارد.
http://iranmarasemnews.ir/fa/News/16200/معرفی-اپلیکیشن-صاپ-در-پنجمین-نمایشگاه-تراکنش-ایران