مدیرعامل شرکت نمانگر خبر داد:
رشد چشم‌گیر نمایشگاه بین‌المللی ایران‌متافو 98/ ایران‌متافو موفق در برندسازی جهانی
سه شنبه 21 آبان 1398 - 17:36:49

ایران مراسم نیوز: مدیرعامل شرکت نمانگر و برگزارکننده نمایشگاه بین‌المللی ایران متافو گفت: امسال در ایران متافو 98 با یک روند قابل توجه افزایشی در فضای تحت پوشش نمایشگاه مواجه شده‌ایم و رشد 30 درصدی نسبت به سال قبل را شاهد هستیم. به طوری‌که 270 شرکت در بخش داخلی و 55 شرکت در بخش خارجی در این نمایشگاه حضور دارند.
به گزارش خبرنگار پایگاه خبری-تحلیلی ایران مراسم نیوز، عبدالکریم جلالی در گفت‌وگوی اختصاصی با خبرنگار این پایگاه خبری عنوان کرد: متالورژی زنجیره کاملی از صنعت فلزات از معدن تا محصول نهایی است. ایران یک کشور قابل توجه با پیشینه چند هزار ساله است که از اولین تمدن‌هایی است که توانسته آهن را کشف و فلزات را شکل دهی کند. خوشبختانه ما تا امروز از این سابقه به بهترین شکل بهره برداری کرده ایم.
وی ادامه داد: امروز ما صاحب معادن غنی هستیم و از انرژی در دسترس و ارزان نیز برخورداریم که این امر برای ما مزیت قابل توجی ایجاد میکند. نکته‌ی حائز اهمیت نیروی کارشناسی و باتجربه کشور ما است و خوشبختانه حوزه‌های علمی و تجربی در ایران در کنار هم به بالندگی رسیده و روز به روز نیز رشد آن افزایش می یابد و این امر موجب میشود از این نظر نیز صاحب مزیت باشیم. 
برگزارکننده نمایشگاه بین‌المللی ایران متافو تصریح کرد: نمایشگاه ایران متافو بیش از بیست سال سابقه برگزاری دارد که در گذشته به صورت دو سالانه و سال های اخیر نیز به صورت سالیانه برگزار میشود. امسال در بخش ریالی افزایش قابل توجی نسبت به سال گذشته داشته‌ایم اما در بخش ارزی با توجه به اینکه فلزات از جمله کالاهای تحریمی محسوب می‌شوند در این زمینه کاهش داشته‌ایم.
جلالی افزود: شانزدهمین دوره نمایشگاه ایران متافو در تاریخ  8 تا 11 آذر 98 در حوزه متالوژی برگزار میشود که گروه کالایی فولاد و صنایع معدنی، فلزات غیرآهن و صنایع وابسته را تحت پوشش خود دارد. در این نمایشگاه با حدود 40 تشکل از جمله انجمن‌های علمی و کارفرمایی در این حوزه در ایران همراه و همگام هستیم.
وی تاکید کرد: در صورتی که این حوزه فعال و پویا باشد موجب رشد سایر صنایع میشود و زمانی‌که ما تولیدکنندگان توانمند در حوزه فلزات داشته باشیم سایر صنایع نیز به بهترین شکل می‌توانند از آن بهره برداری کنند.
برگزارکننده نمایشگاه بین‌المللی ایران متافو عنوان کرد: به طور معمول مشارکت کنندگان خارجی نمایشگاه متافو در دو حوزه مشخص حضور دارند. یک حوزه مربوط به حوزه انتقال تکنولوژی است که ماشین آلات خطوط تولید را معرفی میکنند. دیگری در حوزه بخشی از مواد اولیه ای است که ما در ایران نداریم و تقریبا میتوان گفت بخش قابل توجهی از شرکت کنندگان خارجی نمایشگاه متافو در حوزه مواد اولیه هستند. 
جلالی گفت: مکانیزم دعوت از شرکت‌های خارجی به عهده برگزارکننده نمایشگاه است و شرکت نمانگر نیز تمامی بخش‌های نمایشگاه را به عهده دارد. البته در این زمینه از شرکای خارجی خود نیز بهره کمک می‌گیریم اما وظیفه اصلی معرفی نمایشگاه در داخل و سایر کشورها را خودمان برعهده داریم. یکی از اقداماتی که در جهت معرفی خود و نمایشگاه انجام می‌دهیم حضور در نمایشگاه و همایش های خارجی است. 
مدیرعامل شرکت نمانگر بیان کرد: حضور ما در این زمینه بسیار موثر بوده و توانسته ایم در حوزه برندسازی موفق عمل کنیم. به گونه‌ای که اکنون برند ایران متافو برندی است که اغلب شرکت‌هایی که در این حوزه در دنیا فعالیت میکنند با آن آشنا شده‌اند.
وی افزود: در گذشته در دوره‌هایی از نمایشگاه حدود 50 درصد فضای نمایشگاهی ما بخش خارجی بوده است که این امر نشان‌دهنده اهمیت برندینگی بوده که ما به آن توجه کرده و بازخورد آن را هم دیده ایم./لیماحسنی



http://iranmarasemnews.ir/fa/News/16193/رشد-چشم‌گیر-نمایشگاه-بین‌المللی-ایران‌متافو-98-ایران‌متافو-موفق-در-برندسازی-جهانی
بستن   چاپ