نمایشگاه تراکنش؛
3 دلیل اصلی تمایز نمایشگاه تراکنش ایران
دوشنبه 20 آبان 1398 - 20:00:04
ایران مراسم نیوز:  این حقیقتی روشن است که هیچ‌گاه نمی‌توانید مکانی بهتر از نمایشگاه های تخصصی برای دسترسی به مشتریان پیدا کنید. یک ارائه خوب محصول در یک نمایشگاه می‌تواند به ایجاد و افزایش اعتبار برند شما کمک کند.
 
 

به گزارش خبرنگار پایگاه خبری-تحلیلی ایران مراسم نیوز، پنجمین نمایشگاه تراکنش ایران قرار است به رسم چهار سال گذشته، آبان ماه امسال نیز در نمایشگاه گفت‌وگو برگزار شود، رویدادی که می‌رود تا در پنجمین تجربه خود پنجره جدیدی از هم‌افزایی و تبادل دانش پیرامون مهمترین مسائل روز صنعت بانکداری، پرداخت و فناوری‌های نوین بگشاید.
 
28 تا 30 آبان ماه سال جاری قرار است پنجمین نمایشگاه تراکنش ایران به همت مرکزفابا میزبان ده‌ها بانک، شرکت پرداخت الکترونیک، اپراتورهای تلفن همراه، شرکت‌های حوزه فناوری‌ها و صنایع مرتبط و استارتاپ‌های شهر هوشمند و فین‌تکی در نمایشگاه گفت‌وگو در تهران باشد. پیش‌بینی می‌شود هزاران نفر از بازدیدکنندگان از جمله مقامات و مدیران کشور از این رویداد فناورانه بازدید کنند.
 
سالانه بیش از صدها نمایشگاه در حوزه‌های مختلف در کشور برگزار می‌شوند و بی‌شک نمایشگاه‌ها بستری موثر برای شرکت‌ها، متخصصان و کارشناسان صنایع مختلف برای گردهمایی، به اشتراک گذاری اطلاعات و ایجاد روابط کسب و کاری محسوب می‌شوند؛ اهمیت برگزاری و شرکت در چنین نمایشگاه‌های تخصصی موضوعی غیرقابل انکار است.
 
با این وجود، برگزاری نمایشگاه های تخصصی به دلیل مختصاتی که در اختیار دارد و بستری که برای مشارکت‌‎کنندگان و بازدیدکنندگان ایجاد می کند، نقش‌تاثیرگذارتر و تعیین کننده تری را ایفا می‌کنند.
در ادامه این گزارش قصد داریم نگاهی داشته باشیم به 3 شاخصه اصلی پنجمین نمایشگاه تراکنش ایران که آن را از دیگر نمایشگاه‌های مشابه در این حوزه متمایز می‌کند.
 
ITE 2019 بستری برای برندینگ و شبکه‌سازی
 
نمایشگاه تراکنش ایران، نمایشگاهی تخصصی در حوزه بانکداری الکترونیک، پرداخت و صنایع و فناوری‌های مرتبط با شبکه پرداخت در کشور است، از این رو این رویداد غرفه‌داران و بازدیدکنندگان کاملا تخصصی در حوزه‌های یاد شده را در خود جای داده است.
 
از سوی دیگر، نمایشگاه تراکنش ایران، ‌ فرصتی برای ایجاد ارتباط مستقیم میان تعداد زیادی از ارائه کنندگان محصول و سرویس به کسب‌و‌کارها در حوزه‌های مختلف محسوب می‌شوند که بستری ایجاد شبکه‌سازی در کمترین زمان و با صرف کمترین هزینه را فراهم می‌کند.
 
شبکه سازی در بستر نمایشگاه‌های تخصصی در ادامه می تواند به برندینگ منجر شود و از آنجایی که برند، در صنایعی که به اعتماد و کیفیت وابسته هستند، همه چیز است، نمایشگاه های تخصصی چون نمایشگاه تراکنش ایران می تواند بستری برای نمایش محصولات و راه‌کارها و در نهایت معرفی برندها به سایر فعالان این حوزه باشد. در واقع این حقیقتی روشن است که هیچ‌گاه نمی‌توانید مکانی بهتر از نمایشگاه های تخصصی برای دسترسی به مشتریان پیدا کنید. یک ارائه خوب محصول در یک نمایشگاه می‌تواند به ایجاد و افزایش اعتبار برند شما کمک کند.
 
بانکداری دیجیتال، ادغام و پرداخت یارها در ITE 2019
 
پنجمین نمایشگاه تراکنش ایران، به عنوان نمایشگاه تخصصی در حوزه بانکداری الکترونیک، پرداخت و صنایع وابسته هرساله تازه‌ترین مباحث، چالش‌ها و مسائل این حوزه را با بازیگران اکوسیستم به بحث و بررسی و تبادل نظر می‌گذارد و از مدیران، کارشناسان و متخصصان دعوت می‌کند تا ایده‌ها، نظرات و انتقادات خود را در این زمینه به اشتراک بگذارند.
 
رمزارزها، بلاک‌چین، رگولاتوری، شتاب‌دهنده‌ها، استارتاپ‌ها، صنعت ماینینگ، شرکت‌های دانش‌بنیان، تحول دیجیتال، بیمه‌ها و فین‌تک‌ها،کیف پول، پرداخت یاران، شهر هوشمند، صنعت پرداخت و در نهایت ادغام بانک‌ها، مهمترین عناوین سمینارها، جشنواره و نشست‌هایی است که قرار است طی 3 روز برگزاری نمایشگاه تراکنش ایران به آنها پرداخته شود.
 
استارتاپ‌ها؛ قلب تپنده ITE 2019
 
استارتاپ‌ها امروز به کلیدواژه مهمی تبدیل شده است که بسیاری توسعه و ادامه چرخش اقتصادی کشورها را منوط به به رسمیت شناختن و حمایت از آنها می ‌دانند. استارتاپ‌های حوزه‌های مختلف از جمله فین‌تک و شهر هوشمند آینده فناوری‌های مالی و صنایع بانکی و پرداخت رابه دست گرفته‌اند و یکی از مهمترین ترندها در حوزه بانکی و مالی را تشکیل می‌دهند.
 
از سوی دیگر شبکه‌سازی میان استارتاپ‌ها، سرمایه‌گذاران و نهادهای حاکمیتی در مرکز اهداف و چشم‌‌انداز نمایشگاه تراکنش ایران قرار دارد. از این رو قرار است در پنجمین نمایشگاه تراکنش ایران 2 جشنواره استارتاپی فین تک و شهر هوشمند برگزار شود و طی آن استارتاپ‌های برگزیده به انتخاب هیئت دادوران معرفی و جوایز خود را دریافت کنند. طی 4 سال گذشته بیش از صدها استارتاپ حضوری فعالانه در نمایشگاه تراکنش ایران داشتند و پیش‌بینی می شود بیش از 80 استارتاپ از فرصت نمایشگاه تراکنش پنجم استفاده کنند.
 

http://iranmarasemnews.ir/fa/News/16134/3-دلیل-اصلی-تمایز-نمایشگاه-تراکنش-ایران
بستن   چاپ