به گزارش ایران مراسم نیوز، سعید صادقی قائممقام و مدیر ارشد عملیاتی این مجموعه در گفتوگو با خبرنگار ستاد خبری رویداد ITE، گفت: تپسل، به عنوان شبکهای پیشرو در دیجیتال مارکتینگ، تنها شبکه تبلیغات همه جانبه یا omni-channel در فضای دیجیتال است که ماهیانه به بیش از 40 میلیون کاربر منحصربفرد آنلاین، از طریق بیش از 30 هزار اپلیکیشن و بازی مانند تلوبیون، آمیرزا، کوییز آف کینگز، فوتبالی و منچرز، و بیش از هزار وبسایت ورزشی و خبری پرمخاطب مانند ورزش3، تابناک، فارس، نود و دیجیاتو، دسترسی دارد و همه فرمتهای تبلیغاتی بنری و ویدئویی را پشتیبانی میکند.
وی افزود: تپسل، علاوه بر تبلیغات داخل موبایل و وب، در شبکههای اجتماعی به صورت میکرو/ماکرو اینفلوئسر مارکتینگ حضور دارد و همچنین به صورت انحصاری آژانس تبلیغاتی سرویس تبلیغات در جستجوی کافه بازار است.
صادقی گفت: از آنجایی که یک کاربر آنلاین در یک شبانهروز در دنیای دیجیتال در یکی از فضاهای اپلیکیشنها و بازیها، وبسایتها، شبکههای اجتماعی، و جستجو در کافهبازار حضور دارد، تپسل میتواند کاربر هدف مشتری را در هر رسانه آنلاینی که باشد ردیابی کند و مطابق با علاقه و سابقه رفتاری او در رسانههای دیگر، تبلیغ مناسب را به وی نمایش دهد.
به گزارش ستاد خبری رویداد ITE، تپسل برای گسترش دایره مخاطبان نمایشگاه تراکنش ایران در کنار این رویداد قرار گرفته است. این مجموعه همچنین برای نمایش خدمات خود به فعالان صنعت بانکداری و پرداخت به ITE 2019، میآید.
مرکز فابا، پنجمین نمایشگاه تراکنش ایران را 28 تا 30 آبان سال جاری در «نمایشگاه گفتوگو»، برگزار میکند.