نمایشگاه تراکنش؛
نگاهی به عملکرد شرکت آیریک تجارت نصف جهان
شنبه 18 آبان 1398 - 23:17:28
ایران مراسم نیوز: شرکت بازرگانی آیریک تجارت نصف جهان ضمن حضور در پنجمین نمایشگاه تراکنش ایران از خدمات جدید خود رونمایی کرد.
 
به گزارش خبرنگار پایگاه خبری-تحلیلی ایران مراسم نیوز، این خدمات شامل  اولین اپلیکیشن خرید، ارسال مدارک، فعالسازی و پشتیبانی کارتخوان. نسخه اندروید و ios؛ اولین امداد و پشتیبانی مشتریان در حوزه کارتخوان و خودپرداز با پاسخگویی 15 ساعته ؛ آموزش رایگان مقدمات بانکداری الکترونیک؛ نحوه فعالسازی و کار کردن با دستگاه پوز؛ تشریح کاتالوگ اورجینال ترجمه شده ؛ ارئه ابزارهای آموزشی به فعالان (جزوه - کاتالوگ محصول)؛ ساخت یک شبکه منسجم در باشگاه نمایندگان فروش با ارائه کارت ویزیت، تابلو نمایندگی، آیدی کارت، پوستر، بنر، محتوای تبلیغاتی جهت استفاده در شبکه‌های اجتماعی می باشد.
شرکت بازرگانی آیریک تجارت نصف جهان با رونمایی از خدمات جدید خود در پنجمین نمایشگاه تراکنش ایران حضور جدی‌تری را در صنعت بانکداری تجربه خواهد کرد.
 
همکاری با برند NCR و HYOSUNG
 
نام شرکت بازرگانی آیریک تجارت نصف جهان با نام شرکت‌های بزرگی همچون NCR و HYOSUNG گره خورده است. این همکاری گسترده یک سال پس از تاسیس این شرکت در سال 1395 رخ داد که  این شرکت تصمیم گرفت تا با هدف توسعه کسب و کار و ایجاد اشتغال در کشور وارد عرصه بانکداری الکترونیک شود. به همین دلیل با واگذاری دستگاههای خودپرداز با برند NCR و HYOSUNG متصل به سوییچ (موسسه اعتباری کوثر ) فصل جدیدی را در فعالیت خود رقم زد. همکاری با شرکت‌های تولید کننده دستگاه‌های خودپرداز و عقد قرارداد با بانکها (موسسه اعتباری کوثر) و موسسات اعتباری در بخش بانکداری الکترونیک بخش مهمی از فعالیت‌های این شرکت محسوب می‌شود.  عقد قرارداد همکاری با دو شرکت معتبر شرایطی را فراهم کرد تا این شرکت فعالیت خود را به صورت اختصاصی بر واردات و پشتیبانی دستگاههای خودپرداز ( Hyosung و NCR سالنی و دیواری) متمرکز کند.
 
خودپرداز شخصی
 
وجه تمایز شرکت ایریک تجارت نصف جهان، فروش خودپرداز شخصی است. این شرکت اقدام به فروش خودپرداز شخصی مدل  NCR 5886 –  و هیوسانگ 5600  کرده است. شاید این سوال مطرح شود که چه نیازی به خودپرداز شخصی هست؟ واقعیت این است که استفاده از دستگاه خودپرداز شخصی کاملا مقرون به صرفه است. این شرکت تاکید دارد که خرید خودپرداز شخصی از نظر اقتصادی مقرون به صرفه بوده و در این مورد محدودیتی وجود ندارد. به ترتیبی که همه شخصیت‌های حقیقی و حقوقی این امکان را دارند که خودپرداز شخصی بخرند. مهمتر اینکه این شرکت تصریح دارد که سرمایه‌گذاری بر روی دستگاه‌های خودپرداز در سراسر جهان در حال تبدیل شدن به یکی از باثبات‌ترین الگوهای درآمدزایی مشارکتی تبدیل شده است و به این منظور مشاوره تخصصی الگوی درامد از این طریق را ارائه می‌دهد. اما این نکته را نباید فراموش کرد که خرید این دستگاه باید از یک شرکت معتبر و شناخته شده باشد تا خریدار بتواند خدمات پس از فروش را به راحتی دریافت کرده و دچار زیان نشود.
 
کارتخوان‌ها
 
شرکت ایریک ضمن فروش کارتخوان‌های سیار در مارک‌های پکس، وریفون،G3، سنترم، در رنج قیمتی 350 هزار تومان تا 820 هزار تومان کلیه خدمات پشتیانی را انجام می‌دهد. این شرکت بر ضمانت برگشت، پرداخت در محل، تحویل اکسپرس، تضمین بهترین قیمت و پشتیبانی تاکید کرده است تا به این ترتیب مشتری در دریافت خدمات دچار مشکل نشود.
 
مشاوره مالی
 
وجه تمایز این شرکت نسبت به سایر شرکت‌ها این است که به موازات ارائه خدمات و پشتیانی محصولات مشاوره ارائه می‌کند. به ترتیبی که در سایت این شرکت مقالات متعددی در مورد مشاوره مالی به خریداران خودپرداز، کارتخوان، تبلیغات در دنیای مدرن، رفتارشناسی مشتریان، اصولا اولیه رقابت خودپردازها در جذب مشتری، راهکارهای تامین نقدینگی برای دستگاه خودپردازها مشاهده می‌شود.
 
ارزش‌های سازمانی
 
مجموعه آیریک تجارت در طول سال‌های فعالیت خود، مشتری مداری واقعی را به عنوان الگوی رفتاری و برترین ارزش سازمانی خویش قرار داده و  به همین منظور، تلاش کرده در هر سه بخش پاسخگویی تلفنی، فروش و بخش گارانتی، خدمت و پشتیبانی مداوم به مشتریان را ارائه کند. برخورداری از چابکی همواره در اولویت سازمانی  آیریک تجارت  قرار گرفته است و با به کارگیری تیم جوان، نوآور و خلاق، تحقق بهترین ایده‌های نو به آسانی میسر شده است. به همین علت است که طرح‌های مختلف ارائه شده توسط اعضای سازمان یا پیشنهادات ارائه شده توسط مشتریان، همگی به دقت مورد بررسی قرار گرفته و در صورت امکان به مرحله اجرا می‌رسند.
 
دستاوردها
 
مجموعه آیریک تجارت رویکردی دانش‌محور را در اولویت کاری خود قرار داده است و فعالیت‌های خود را بر اساس دانش روز، پایه‌ر‌یزی و اجرایی کرده و از همین رو، توانسته است نظر مساعد بسیاری از بزرگان حوزه پرداخت را به خود جلب کند. با توجه به محوریت این اصل در شرکت، آیریک تجارت در سایه تلاش جمعی، توانسته است به عنوان یکی از برندهای معتبر عرضه دستگاه‌های کارتخوان و خودپرداز در کشور شناخته شود. عقد قراردادهای تجاری بزرگ  وعرضه هزاران دستگاه کارتخوان سیار در سراسر کشور، نصب بیش از هزار خودپرداز، ارائه خدمات باکیفیت و استراتژی جلب رضایت مشتری، تنها بخشی از کارنامه شرکت محسوب می‌شود.
 
خدمات
 
فعالسازی و پشتیبانی تعداد انبوه دستگاه های کارتخوان و خودپرداز، آیریک تجارت را به سمت راه‌اندازی مرکز تماس و امداد مشتریان سوق داده و با الگو قرار دادن کال سنتر ایرانسل، مرکز امداد و پشتیبانی 3536-031 پایه ریزی کرده است. با راه‌اندازی این مرکز تماس در آیریک تجارت می‌توان ادعا کرد که در هر نقطه از ایران از ساعت 8:30 صبح تا 11 شب، می‌توان از خدمات شرکت استفاده کرد.  از دیگر خدماتی که توسط آیریک تجارت ارائه شده، دپارتمان آموزش این مجموعه است. در این واحد با تهیه جزوه‌ها و فایل‌های آموزشی و برگزاری کلاس‌ها و ورکشاپ ماهانه، سعی شده است نکات مهم و کاربردی صنعت پرداخت و تجارت الکترونیک و نحوه بازاریابی و فروش، به فعالان این صنعت آموزش داده شده و در پایان دوره‌ها، مدرک معتبر آیریک تجارت ارائه می‌شود. امکان خرید اینترنتی، ارسال مدارک و تعامل آنلاین با شرکت با استفاده از اپلیکشن آیریک تجارت از دیگر خدمات ارائه شده در این مجموعه است. اولین اپلیکیشن تعاملی سفارش خرید و فعال سازی دستگاه کارتخوان توسط مجموعه آیریک تجارت طراحی، تولید و به بازار عرضه شده است. همچنین وضعیت ثبت مدرک و فعالسازی مشتریان در این اپلیکیشن قابل رویت می‌باشد.
 
محصولات
 
آیریک تجارت یکی از مجموعه های فعال در زمینه ارائه ابزارهای تجارت الکترونیک بوده و توانسته طیف گسترده‌ای از محصولات تجارت الکترونیک را عرضه کند. این محصولات شامل انواع دستگاه‌های کارتخوان و خودپرداز است. مجموعه آیریک تجارت برندهای معتبرNCR  ،HYOSUNG، Pax ،Verifone ،Castles ،Bitel ،Centerm ،SZZT ،NEXGO ،NEWLAND را با خدمات پس از فروش مناسب و گارانتی معتبر سخت‌افزاری و نرم‌افزاری ارائه داده است. همچنین خدمات پشتیبانی 5 ساله با بالاترین سطح از کیفیت در دسترس خریداران خواهد بود.
 
باشگاه مشتریان
 
شرکت آیریک تجارت توانسته با تولید محتوای جذاب آموزش محور و با هدف توسعه بازار، تهیه ابزارهای فیزیکی و مجازی مرتبط با زمینه پرداخت الکترونیک، این اقلام را در اختیار نمایندگان فروش قرار داده و ترجمه فارسی کاتالوگ برندهای بین‌المللی را نیز، به علاقه مندان ارائه می‌کند.
 
 
پنجمین نمایشگاه تراکنش ایران ITE2019
 
شرکت آیریک تجارت نصف جهان ضمن حضور درپنجمین نمایشگاه تراکنش ایران از خدماتی همچون رونمایی از اولین اپلیکیشن خرید، ارسال مدارک، فعالسازی و پشتیبانی کارتخوان. نسخه اندروید و ios؛اولین امداد و پشتیبانی مشتریان در حوزه کارتخوان و خودپرداز با پاسخگویی 15 ساعته با شماره 3536-031 از ساعت 8:30 تا 11 شب؛بخش آموزش رایگان برای فعالان و مشتاقان این صنعت در  مورد مقدمات بانکداری الکترونیک و نحوه فعالسازی و کار کردن با دستگاه پوز؛تشریح کاتالوگ اورجینال ترجمه شده دستگاه با جزئیات؛ ارئه ابزارهای آموزشی به فعالان (جزوه - کاتالوگ محصول)؛ ساخت یک شبکه منسجم در باشگاه نمایندگان فروش با ارائه کارت ویزیت، تابلو نمایندگی، آیدی کارت، پوستر، بنر، محتوای تبلیغاتی جهت استفاده در شبکه‌های اجتماعی رونمایی می‌کند.
 
گفتنی است پنجمین نمایشگاه تراکنش ایران  در روز 28 آبان ماه افتتاح شده و تا 30 آبانماه در بوستان گفتگو به کار خود ادامه می‌دهد.  

http://iranmarasemnews.ir/fa/News/16053/نگاهی-به-عملکرد-شرکت-آیریک-تجارت-نصف-جهان
بستن   چاپ