نگاهی دانش‌محور؛
رونمایی از Business continuity plan، SDWAN و mDesk در ITE2019
دوشنبه 13 آبان 1398 - 17:09:58
ایران مراسم نیوز: شرکت آلیاسیس در پنجمین نمایشگاه تراکنش ایران به عنوان بزرگترین رویداد فناورانه کشور قرار است از مجموعه خدماتی تحت عنوان Business continuity plan و SDWAN و mDesk رونمایی کند.

به گزارش خبرنگار پایگاه خبری-تحلیلی ایران مراسم نیوز،فعالیت بیش از یک دهه شرکت آلیاسیس موجب شده تا این شرکت بتواند به عنوان یکی از شرکت‌‌های مهم و تاثیرگذار در این حوزه مطرح شود.  آلیاسیس طی 3 روز برگزاری پنجمین نمایشگاه تراکنش ایران در غرفه 25 سالن تهران حضور دارد.
 
نگاهی دانش‌محور
 
هسته اصلی شرکت آلیاسیس  در سال1383 گذاشته شد و اولویت کاری خود را بر روی حوزه  فناوری اطلاعات و ارتباطات ICT متمرکز کرد. حدود پنج سال طول کشید تا شرکت در سال 88 به صورت رسمی تاسیس شد. شرکت آلیاسیس یکی از شرکت‌های پیشرو در زمینه واردات و ارائه محصولات شبکه و ارائه راهکارهای مبتنی بر LAN/WAN، Security، Data Center و Unified Communications است. این مجموعه با برندهایی همچون Cisco، Hewlett Pack Enterprise، EMC، Juniper و ... همکاری داشته و محصولات و راهکارهای این برندها را عرضه می‌کند. در طول این سالها ، این مجموعه توانسته است با تکیه بر نگاه تخصصی و دانش محور در فناوری اطلاعات و ارتباطات و بکارگیری روش‌های نوین مدیریت، موفقیت‌های چشمگیری در ارائه خدمات خود به مشتریانش کسب کند.
 
خدمات‌دهی
 
شرکت آلیاسیس با تجربه‌ای بیش از یک دهه حضور در صنعت فناوری اطلاعات و ارتباطات به ارگان‌ها ، سازمان‌ها و کسب و کارهایی که از فناوری اطلاعات و ارتباطات بهره می‌برند، مشاوره می‌دهد. این شرکت در سه حوزه مهم همچون تجهیز تخصصی سخت‌افزارهای شبکه؛ ارائه خدمات مشاوره، طراحی، پیاده سازی، پشتیبانی، نگهداری، آموزش و خدمات پس از فروش در شبکه‌های رایانه‌ای، امنیت شبکه، مراکز داده و ارتباطات یکپارچه؛ ارائه راهکارهای جامع مبتنی بر شبکه‌های رایانه‌ای؛ خدمات کارشناسی ارائه می‌کند. حضور تیمی مجرب، متخصص و دارای مدارک بین‌المللی متعدد که موید توانایی حرفه‌ای این مجموعه است، سبب شده تا شرکت بهتر بتواند خدمات کارشناسی ارائه کند. این شرکت تصریح دارد که این خدمات گسترده به دلیل دسترسی کم‌‌نظیر به بازارهای بین‌المللی جهت تامین تجهیزات و دریافت خدمات تخصصی مستقیما از برترین برندهای دنیای IT و همچنین سرمایه‌گذاری به منظور ایجاد لابراتواری مجهز و به‌روز جهت پیاده‌سازی و ارزیابی آخرین راهکارهای روز دنیا در فناوری اطلاعات به مشتریان ارائه می‌شود.
 
ضمانت‌نامه خاص آلیاسیس
 
موضوع بسیار مهمی که در اولویت شرکت الیاسیس قرار گرفته است نوع ضمانت خدمات ارائه شده به نفع مشتریان است. در این شرکت دوره ضمانت کالای خریداری شده به مدت یکسال پس از تحویل و یا 18 ماه پس از تاریخ تولید بوده و مدت پشتیبانی 5 سال است. کالای خریداری شده تا 3 ماه پس از تحویل در صورت بروز عیوب ذاتی و کارخانه ای تعویض خواهد شد. در صورت وجود هرگونه اشکال دیگری نظیر وجود خط و خش، شکستگی و یا سایر موارد ، مشتری می‌تواند در زمان تحویل نسبت به عودت آن اقدام کند. در دوران ضمانت چنانچه دستگاه دچار نقص غیر قابل تعمیر باشد، با یک دستگاه مشابه یا معادل آن تعویض خواهد شد. چنانچه عیب مشخصی بیش از دو بار در محصول دیده شود ، دستگاه پس از بار دوم بلافاصله تعویض می‌شود.
 
البته تعویض دستگاه مستلزم ارائه برگه ضمانت وعدم وجود هرگونه ضربه و غرشدگی در محصولات و کامل بودن کلیه متعلقات دستگاه از جمله کارتن،  آدابتور و ….که در بسته اولیه موجود بوده ، هست. در صورت معاوضه دستگاه با دستگاهی با مشخصات فنی متفاوت، ما به‌التفاوت آن از مشتری مطالبه خواهد شد. چنانچه تعمیرات دستگاه‌های معیوب در دوران ضمانت بیشتر از یک ماه شامل مرور زمان شود، یک دستگاه معادل دستگاه معیوب بصورت امانی تحویل مشتری داده خواهد شد. اگر ارائه کالای امانی به مشتری مقدور به نباشد ، شرکت موظف است به ازای هریک هفته تاخیر 1 ماه به دوره ضمانت اضافه می‌شود. در صورت به وجود آمدن عیوب فراگیر برای کالایی خاص از طریق وب سایت و یا شبکه های اجتماعی به اطلاع مشتریان عزیز خواهد رسید .اگر ایرادات نرم‌افزاری ناشی از اشکال سخت‌افزاری قابل قبول در دوران ضمانت باشد رفع اشکال نرم‌افزاری هزینه‌ای در بر نخواهد داشت. البته وجود مشکلاتی همچون ضربه، نوسانات برق، شرایط بد نگهداری، مخدوش بودن سریال یا برگه ضمانت موجب می‌شود که کالا از شرایط ضمانت خارج شود.
 
پنجمین نمایشگاه تراکنش ایران
 
شرکت آلیاسیس به منظور تحقق اهداف خود از دو ابزار قدرتمند همچون پیاده‌سازی سیستمی یکپارچه و منسجم در تمامی ارکان سازمان و پیاده‌سازی نظام مدیریت استراتژیک جهت تحقق اهداف تدوین شده استفاده می‌کند.
 
حال سوال اساسی این است که این شرکت موفق در حوزه خدمات‌دهی به مشتریان در نمایشگاه ITE2019 قرار است که چه خدماتی را عرضه کند. این شرکت قرار است از راهکار یا مجموعه خدماتی تحت عنوان Business continuity plan رونمایی کند. سوال مهم دیگر این است که این مجموعه خدمات واجد چه ویژگی خاصی است و قرار است که چه مشکلی را حل کند؟ این مجموعه در واقع راهکاری فنی است برای تداوم کسب و کار و عملیات‌های بانکی تا در صورت بروز هر حادثه‌ای جلوی قطعی عملیات گرفته شود. رونمایی دیگر از SDWAN و نرم افزار مانیتورینگ شبکه به اسم mDesk است.
 
پنجمین نمایشگاه تراکنش ایران روزهای 28 تا 30 آبان در نمایشگاه گفت‌وگو برگزار می‌شود.
 
 

http://iranmarasemnews.ir/fa/News/15778/رونمایی-از-Business-continuity-plan،-SDWAN-و-mDesk-در-ITE2019
بستن   چاپ