در برج میلاد تهران؛
گردهمایی مشترک فرماندهان و پیشکسوتان مهندسی رزمی دوران دفاع مقدس
جمعه 5 مهر 1398 - 11:45:22
ایران مراسم نیوز:
به گزارش خبرنگار پایگاه خبری-تحلیلی ایران مراسم نیوز،
شهردار تهران در گردهمایی فرماندهان و پیشکسوتان مهندسی رزمی دوران دفاع‌مقدس از بعضی ادعاها علیه شهرداری گلایه کرد.

 

پیروز حناچی شهردار تهران که عصر روز پنج شنبه برای حضور در اولین گردهمایی مشترک فرماندهان و پیشکسوتان مهندسی رزمی دوران دفاع مقدس در مرکز همایش‌های برج میلاد ضمن خوش‌آمدگویی به فرماندهان و رزمندگان پیشکسوت حاضر در مراسم، گفت:

از فرماندهانی که در عملیات‌ها و مناطق عملیاتی در حوزه مهندسی و مهندسی رزمی حضور داشتند و امروز به این مراسم آمده‌اند، تشکر می‌کنم که دعوت ما را پذیرفتند. به مناسبت فرارسیدن هفته دفاع مقدس خاطره شهدا و امام شهدا را گرامی می‌داریم؛

امیدواریم به وقت «لاینفع مال و لا بنون» دستگیر ما باشند.

شهردار تهران با اشاره به تشکیل قرارگاه مهندسی خاتم‌الانبیا گفت: تشکیل این قرارگاه یک نقطه عطف بود که از تاریخ تشکیل آن، هماهنگی بین همه قوای نظامی خیلی منسجم‌تر و موثرتر انجام شد و به نتیجه رسید. در این زمینه حضور جناب آقای فروزنده بدون اغراق بسیار تاثیرگذار بود.

پیروز حناچی در پایان اظهاراتش ضمن گلایه از برخی برخوردها با شهرداری تهران، گفت: در تمام زندگی‌ام هیچ‌گاه فکر نمی‌کردم مجبور شوم عشق و ارادتم به رزمندگان و شهیدان و ایثارگران را به زبان بیاورم، یا مجبور شوم بگویم که به عهد خود شهیدان و امام شهیدان پایبندیم. ان‌شاالله خداوند این شرایط را ذخیره آخرت ما قرار دهد.

 

 


http://iranmarasemnews.ir/fa/News/13389/گردهمایی-مشترک-فرماندهان-و-پیشکسوتان-مهندسی-رزمی-دوران-دفاع-مقدس
بستن   چاپ