چرا نمایشگاه‌ها برای استراتژی بازاریابی کسب‌و‌کارها اهمیت دارند؟
سه شنبه 26 شهريور 1398 - 16:05:45

ایران مراسم نیوز: نمایشگاه‌ها بهترین فرصت برای این موضوع است که رقابت‌های موجود در کسب و کار خود را مشاهده کنید و ببینید چه کسب و کار دیگری در حال انجام کسب و کار شماست. آیا آنها کار خود را به خوبی انجام می‌دهند؟آیا می‌توانید آن را بهتر انجام دهید؟
به گزارش خبرنگار پایگاه خبری-تحلیلی ایران مراسم نیوز، با در اختیار داشتن برنامه‌ریزی درست و آمادگی، نمایشگاه‌ها می‌توانند مکانی ایده‌آل برای معرفی و یا آغاز به کار یک محصول یا سرویس جدید و یا نمایش حداکثری برند شما باشد.
 
در ادامه به نکات مفیدی درباره اینکه چرا مشارکت در نمایشگاه‌ها می‌تواند برای کسب و کار شما مهم باشد، اشاره می‌کنیم:
 
نمایشگاه، رویدادی است که در آن محصولات و خدمات به نمایش گذاشته شده و در معرض دید عموم قرار داده می‌شوند. از سوی دیگر، رویدادها و نمایشگاه‌ها ابزارهای قدرتمند بازاریابی هستند. آنها پلتفرم‌هایی برای تبلیغ و نشان دادن محصولات و یا خدمات شما به افراد، گروه‌ها و شرکت‌هایی هستند که دانش کمی درباره خدمات شما دارند. این فضا همچنین فرصتی را برای دیدار با مشتریان حاضر و بالقوه برای شما فراهم می‌کنند.
 
از سوی دیگر، نمایشگاه‌ها و رویدادهای تجاری و فناوری، سرمایه‌گذاری‌های بزرگی برای برگزارکنندگان آنها محسوب می‌شوند. در نتیجه، به بستر قدرتمندی برای بازاریابی، تبلیغات و ترویج و پیشرفت  مشارکت کنندگان در آن بدل می شوند. این بستر در نهایت منجر به آن می‌شود که شما در هزینه‌ها و زمان خود برای ایجاد ارتباط با همه مشتریان بالقوه خود صرفه جویی کنید.
 
ماهیت هدفمند نمایشگاه‌ها یکی از مهمترین دلایل این موضوع است که همچنان کسب و کارها می‌توانند از آن و در مقایسه با دیگر راه‌های بازاریابی نتایج بهتری کسب کنند.
 
با وجود فناوری و داده که امروزه در اختیار افراد قرار دارد، ممکن است این احساس را پیدا کنید که هیچ‌گاه نیاز ندارید میز کار خود را ترک کنید. تحقیقات بازار، تبلیغات، دریافت و اجرای دستورات همگی می‌توانند به صورت الکترونیکی انجام شوند.
 
با این حال، ایجاد روابط چهره به چهره همچنان یکی از مهمترین بخش‌های کسب و کار است و نمایشگاه‌ها فرصت مناسبی را برای انجام این مهم برای شما فراهم می‌کنند. مردم همچنان علاقه دارند تا با افرادی که با آنها کار می‌کنند و یا در دایره مشتریان آنها هستند را از نزدیک ببینند، اعتمادسازی کنند و روابط خود را ارتقا دهند.
 
نمایشگاه‌ها و رویدادها فرصت فوق العاده‌ای را برای معرفی شما، شرکت شما و ایده های کسب و کاری شما در برابر افرادی ایجاد می‌کند که شما پیشتر مجالی برای ارتباط با آنها پیدا نمی‌کردید.
 
برخی کسب و کارها، نمایشگاه ها و رویدادها را تنها محلی برای فروش سرویس‌ها و خدمات خود می‌دانند، اما باید این را به خاطر داشته باشید که این رویدادها فرصت‌های قابل توجهی را برای شما ایجاد می‌کنند که می توانید در آن آموزش ببینید و مشاغل آگاه، کسب و کارهایی هستند که از این فرصت بیشترین استفاده را می‌کنند.
 
نمایشگاه‌ها بهترین فرصت برای این موضوع است که رقابت‌های موجود در کسب و کار خود را مشاهده کنید و ببینید چه کسب و کار دیگری در حال انجام کسب و کار شماست. آیا آنها کار خود را به خوبی انجام می‌دهند؟آیا می‌توانید آن را بهتر انجام دهید؟
 
پنجمین نمایشگاه تراکنش ایران 28 تا 30 آبان سال جاری در «نمایشگاه گفت‌وگو»، برگزار می‌‌شود./فابانیوز


http://iranmarasemnews.ir/fa/News/13114/چرا-نمایشگاه‌ها-برای-استراتژی-بازاریابی-کسب‌و‌کارها-اهمیت-دارند؟
بستن   چاپ