آخرین مطالب

مصاحبه، گزارش و یادداشت

ضرورت پوست‌اندازی صنعت نمایشگاهی ایران در سال ۱۴۰۰

ایران مراسم نیوز: کرونا با تمامی بدی‌ها و مشکلاتی که به وجود آورد، برخی نکات مثبت از جمله سرعت بخشیدن به تغییرات در نحوه عملکرد و رویکردهای جدید در بیشتر صنایع از جمله اهمیت روز افزون فضاهای مجازی را نیز به همراه داشته است.

اهداف و عملکرد شرکت سهامی نمایشگاه‌های بین‌المللی ایران در سال ۹۹

ایران مراسم نیوز: شرکت سهامی نمایشگاه‌های بین‌المللی جمهوری اسلامی ایران در سال ۱۳۹۹ با وجود شیوع کرونا، موفق شد با رعایت کامل پروتکل‌های بهداشتی، ۴۰ نمایشگاه تخصصی را برگزار کرد.

محل کار را اجاره کنید

ایران مراسم نیوز: باوجود همه خوبی های دورکاری، بسیاری محیط خانه را مناسب کار نمی دانند. همین به تقاضا برای محیط های کار خصوصی دامن زده است و اینجاست که نوکا اسپیس وارد میدان می شود

ریشه چالش‌های اقتصاد و صنعت نمایشگاهی کشور

ایران مراسم نیوز: محمدرئوف قادری گفت:‌ استراتژی قانون‌گذار این بود که اقتصاد دولتی فضا را برای بخش خصوصی هموار کند تا اقتصاد ما این سمت کشیده شود. اما ازآنجاکه در درون اقتصاد دولتی، رانت وجود دارد این اتفاق رخ نداد».

۵ مشکل مشابه برای استارت آپ‌ها

ایران مراسم نیوز: بالا رفتن و پایین آمدن، روندی طبیعی در عمر کسب وکارهاست. نکته مهم، شناخت مشترکات و تشابه هاست. کسب وکارهای نوپا، چالش‌های مشابهی دارند که ناشی از بدیع بودن ایده، محدودیت منابع و کوچک بودن گروه است.

غفلت از ثروت آفرینی ایده‌ها

ایران مراسم نیوز: پژوهشگران به دولتمردان پیشنهاد کردند اگر می خواهند از رشد نابرابری در توزیع درآمد جلوگیری کنند، بهتر است محدودیت هایی که مانع بهره مند مردم با سطوح درآمدی پایین از حقوق مالکیت فکری می شود را رفع کنند.

کارفرمایان باید عادت کنند

ایران مراسم نیوز: فضاهای کاری چابک و دارای صندلی‌های اختصاصی از محبوبیت کمتری برخوردار خواهند شد. کارمندان خواهان امنیت و کنترل داشتن یک فضای شخصی هستند که هر روز یا هر چند روز به آنجا می‏آیند و می‏توانند آن را به طور مرتب تمیز کنند.

پس‌انداز برای زنان، تنها ابزار حفظ سرمایه نیست

ایران مراسم نیوز: زنان به ساختارهای قدرتی که در جامعه آن‎ها وجود دارد فکر می‌کنند و تلاش می‌کنند در برابر آن اقدام کنند. آن‌ها با توانمند کردن خود بر روابط قدرت اثر می‌گذارند، همان روابطی که آن‌ها را در خانواده و جامعه ناتوان کرده بود.

چه زمانی یک استارت آپ، دیگر استارت آپ نیست؟

ایران مراسم نیوز: چیزی هیجان‌انگیز و انرژی‌بخش در استارت آپ بودن وجود دارد که موسسان شرکت‌ها و کسب وکارها آن را دوست دارند. آن‌ها می‌خواهند همچنان نوآور بمانند؛ اگر استارت آپ دانستن یک کسب و کار می‌تواند نبض هیجان را در آن حفظ کند، چرا باید خود را از آن دریغ کنیم.

اهمیت اشتراک تجربه در گروه‌های آنلاین

ایران مراسم نیوز: با تشدید محدودیت های ناشی از همه گیری کرونا و اهمیت بیشتر فاصله گذاری اجتماعی، مردم بیشتر در خانه ها می مانند و این یعنی، تعداد بیشتری از آن ها به استفاده از پتلفرم های آنلاین اجتماعی مثل فیس بوک روی می آورند. نتیجه اینکه تعداد بیشتری از مردم جهان به شبکه های اجتماعی می پیوندند؛ حتی دولت ها هم رویکرد خود را در یک سال گذشته نسبت به فضای مجازی تغییر دادند و تلاش می کنند از این بستر برای ارائه اطلاعات دقیق به شهروندان استفاده کنند.

دمی با امین‌الضرب

ایران مراسم نیوز: چرا وجه غالب کارآفرینان محافظه‌کاری است؟ چرا نقدهای کارآفرینان شنیده نمی‌شود؟

چه زمانی برای اجرای ایده مناسب است؟

ایران مراسم نیوز: استارت آپ خود را چه زمانی به جهان معرفی کنیم؟ زمستان؟ تابستان؟ در دوره های بحران یا دوره رونق اقتصادی؟

اقتصاد چین تا سال ۲۰۳۵ دو برابر می‌شود

ایران مراسم نیوز: چین یکی از معدود اقتصادهای جهان بود که باوجود چالش‌های ناشی از پاندمی کووید ۱۹ در سال ۲۰۲۰، رشد کرد. داده‌های رسمی نشان داد که اقتصاد چین در سال گذشته ۲.۳ درصد رشد کرده است. صندوق بین‌المللی پول هم رشد ۸.۱ درصدی برای چین در سال جاری پیش‌بینی کرده است.

این مشاغل شما را ثروتمند می‌کنند

ایران مراسم نیوز: زندگی در شهرهای بزرگ اغلب گران است. بنابراین باید به دنبال مشاغلی بود که ضمن تامین هزینه های زندگی توسط آنها، بتوان به پس انداز هم فکر کرد.

چرا سال ۲۰۲۱، سال خوبی برای کارآفرینی است؟

ایران مراسم نیوز: وقتی شرایط سخت‌تر می‌شود، ذهن ما به تکاپو می‌افتد تا راه‌های غلبه بر سختی‌ها را پیدا کند. اوبر، ایر بی اند بی و زالاندو محصول همین فرایند هستند، شرکت‌هایی که به غول‌های اقتصاد دیجیتال تبدیل شدند. هرچند، دلایل بروز رکود امروز از رکود سال ۲۰۰۷ متفاوت است، اما به نظر می‌رسد، فرصت‌های تازه‌ای برای کارآفرینی ایجاد شده است.

نقش کلیدی زنان در توسعه کسب وکارهای خرد

ایران مراسم نیوز: بررسی وضعیت اشتغال زنان در کشورهای مختلف به ویژه کشورهای درحال توسعه نشان می‌دهد، آن‌ها بخش عمده‌ای از بار کسب و کارهای خرد را به دوش می‌کشند، اما در تحقیقات علمی کمتر دیده شده‌اند.

کدام ایده استارت آپی، درست است؟

ایران مراسم نیوز: سرمایه‌گذاران کمی در اکوسیستم استارت آپی به ایده شما توجه می‌کنند، مگر اینکه بدانند شما شواهد تجربی دارید که ثابت می‌کند در مسیر درستی در زمینه بازار و محصول گام بر‌می‌دارید، بنابراین اعتبارسنجی ایده اولیه ضروری است.

چین آنلاین در برابر چین آفلاین

ایران مراسم نیوز: فروش آنلاین سهم عمده و رو به رشدی در خرده‌فروشی چین دارد. Emarketer می گوید خرید آنلاین ۵۲.۱ درصد از کل خرده‌فروشی چین را تشکیل داده است و سال ۲۰۲۲ به ۵۵.۶ درصد خواهد رسید.

متافو؛ مهمترین نمایشگاه متالورژی در خاورمیانه

ایران مراسم نیوز: رسوخ علم متالورژی در همه ابعاد گوناگون از علوم به ویژه در فناوری های جدید که مبتنی بر دانش شناخت و کاربرد فلزات در صنایع مختلف است، موجب جهش چشمگیر در توسعه اقتصادی کشورها می‌شود و در حال حاضر نیز به منظور دستیابی به رشد اقتصادی پایدار و توسعه همه جانبه نیازمند پیروی از الگوهای مناسب توسعه اقتصادی است که بی شک جایگاه صنعت فلزات در این زمینه بسیار حائز اهمیت است.

آینده غرفه‌سازی سبز در ایران

ایران مراسم نیوز: مدیر سابق مدیریت طراحی و معماری داخلی شرکت نمایشگاه‌ها گفت: امروزه حدود ۳۰ درصد از غرفه‌های ما را غرفه‌های پیش ساخته، مدولار، ماکسیما و تتریس و حدود ۷۰ درصد نیز غرفه‌های خودساز که از چوپ و نئوپان ساخته می‌شوند، تشکیل می‌دهد.

ویترین‌گردی‌های سنتی پایان یافت

ایران مراسم نیوز: افزایش علاقه به خرید راحت و سریع از نظر تامین، علامتی برای کسب وکارهاست تا با بهره گیری از روش های مختلف توزیع مثل راه انداری کسب وکار مجازی و آنلاین به نیاز مصرف کننده پاسخ دهند. هم چنین افزایش حساسیت به رعایت استانداردهای بهداشتی هم نکته ای دیگر برای بهبود خدمات دهی به مشتریان است.

ساختار تجاری ما خود را با تحریم وفق داده است

ایران مراسم نیوز: معاون وزیر صمت و رئیس کل سازمان توسعه تجارت ایران در مصاحبه با خبرگزاری قدس از فراز و فرودهای کمی ‌و کیفی صادرات غیرنفتی در سال ویژه "کرونایی- تحریمی" سخن گفت.

تجربه تسلا، چراغ راه شرکت‌های دیگر است؟

ایران مراسم نیوز: تجربه تسلا و ایلان ماسک به عنوان شرکتی بزرگ برای بهینه سازی سرمایه گذاری، مقدمه ای برای آغاز راهی تازه در اقتصادهای جهان به نظر می رسد.

بلندپرواز بمانید

ایران مراسم نیوز: تعریف چیزهایی که باید به آن ها توجه کنیم و چیزهایی که می توانیم انجام آن را به تاخیر بیندازیم، به ما کمک می کند تا کسب وکار را به جایی که باید، برسانیم.

۵ نکته درباره کارورزی برای استارت آپ‌ها

ایران مراسم نیوز: کارورزها در استارت آپ ها به طور معمول مسئولیت بیشتری برعهده می‌گیرند و از یاد گرفتن چیزی که به رشد شرکت کمک می کند، لذت می‌برند.

حذف مجوزها، تجربه خوب در روزگار کرونا

ایران مراسم نیوز: محمدرضا نجفی منش، رییس کمیسیون تسهیل کسب وکار اتاق تهران در یادداشتی نوشت: با وجود حرکت‌های خوبی که برای تسهیل فضای کسب و کار انجام شده، بخشی از تلاش‌های بخش خصوصی معطوف به رفع مشکلات جدید شده است.

چه عاملی ممکن است افراد را از کار کردن در یک استارت آپ منصرف کند؟

ایران مراسم نیوز: این روزها اشتغال در استارت آپ ها طرفداران زیادی دارد. کار کردن در استارت آپ ها رضایت بخش است. کارکنان شرکت های نوپا در مجموعه هایی کار می کنند که می تواند بر زندگی بخش عمده ای از مردم و جامعه اثر بگذارد و آن را بهتر کند. با توجه به انتشار مداوم اخبار از موفقیت و ثروت کارکنان استارت آپ های مختلف، اشتغال در استارت آپ به فرصتی ایده آل تبدیل شده است.

با نخستین پلتفرم نمایشگاه مجازی کشور آشنا شوید

ایران مراسم نیوز: نسل جدید نرم افزار نمایشگاه مجازی با عنوان نمایشگاه مجازی سه بعدی هایتکس با امکان برگزاری نمایشگاه مجازی و همایش آنلاین به روز رسانی شد.

آخرین مطالب

شروع ثبت نام سومین کنفرانس و نمایشگاه بین المللی صنعت نمایشگاهی

پنجمین نمایشگاه بین المللی مدیریت پسماند و بازیافت افتتاح شد

50 هنرمند ایرانی در نمایشگاه هنر جهانی دبی حضور دارند

ایثارگران و جانبازان سرافراز سرمایه واقعی شرکت هستند

اقدامات شرکت سهامی نمایشگاه‌های بین‌المللی برای رعایت پروتکل‌های بهداشتی در سال 1399

1400؛ سال شکوفایی صنعت نمایشگاهی

شرط اعتلای صنعت نمایشگاهی در سال 1400

افزایش کمی و کیفی فعالیت‌های معاونت فنی و مهندسی در سال 99

ضرورت پوست‌اندازی صنعت نمایشگاهی ایران در سال 1400

برگزاری بزرگترین نمایشگاه مجازی ایران

ایران‌شناسی و جذب سرمایه‌گذاران بین‌المللی هدف استراتژیک پاویون ایران در اکسپو 2020

اهداف و عملکرد شرکت سهامی نمایشگاه‌های بین‌المللی ایران در سال 99

ساخت نمایشگاه جدید اصفهان مهمترین رخداد اقتصادی سال 99 بود

ضرر 14 میلیارد تومانی نمایشگاه بین‌المللی تبریز از کرونا

برگزاری یک نمایشگاه در ساختمان مجلس

دهمین اجلاس کمیسیون مشترک ایران و اتریش به صورت مجازی برگزار شد

تغییر در زمان برگزاری نمایشگاه اختصاصی ایران در اربیل

بزرگترین نقطه ضعف ایران در رویدادهای خارجی

جای خالی نقشه راهبردی صنعت نمایشگاهی

حضور دکتر زمانی درنشست صمیمی فعالان صنعت نمایشگاهی

برگزاری دومین نشست بانوان تعاونگر و کارآفرین از ایران و آفریقای جنوب

دومین وبینار آموزشی جایکا در اتاق تعاون ایران برگزار شد

محل کار را اجاره کنید

3300 نفر ساعت آموزش مجازی در قشم برگزار شد

نمایشگاه عکس کیوسک 99 در آخرین روزهای سال برگزار می‌شود

نمایشگاه مشاغل خانگی و دستی در بندرعباس آغاز به کار کرد

اولین نمایشگاه ایران و سوریه، خردادماه 1400 برگزار می‌شود

ریشه چالش‌های اقتصاد و صنعت نمایشگاهی کشور

نشست هم‌اندیشی فعالان صنعت نمایشگاهی ایران برگزار می‌شود

گره 14 ساله نمایشگاه کهگیلویه و بویراحمد باز شد

نمایشگاه بین المللی شهر آفتاب
یسنا همایش
سیویلیکا
دورهای مجازی مرکز تجارت بین الملل
وزارت صنعت، معدن و تجارت
ufi
انجمن صنفی غرفه سازان
انجمن صنفی برگزارکنندگان
کاربرند؛ کلینیک کارآفرینی، خلاقیت و تجربه
انجمن تولیدکنندگان مستربچ و کامپاند ایران
اهدای عضو
بانک صادرات ایران
سایت نمایشگاهی ایران مال
بانک ایران زمین
سامانه ورود و خروج آنلاین دینگ
پست بانک
بانک پارسیان
شرکت نمایشگاهی تانا
بانک ملی
انتشارات بلخ مجری کتاب نمایشگاه
شرکت سامع پاد نوین

ایران مراسم نیوز؛ رسانه مرجع صنعت همایش و نمایشگاهی کشور

ایران مراسم نیوز؛ رسانه مرجع صنعت همایش و نمایشگاهی کشور