13 سال با نمایشگاه الکامپ/ غرفه خانه لینوکس ایران غرفه‌ای متفاوت در الکامپ 2019
يکشنبه 30 تير 1398 - 18:15:06

ایران مراسم نیوز: در هیاهوی نمایشگاه الکامپ 2019 در مقابل درب ورودی سالن 35 نمایشگاه، غرفه‌ای را می‌بینیم که مدیرعاملش با خوشرویی پذیرای تمام بازدیدکنندگان حتی افراد بسیار کم سن است. مدیرعاملی که همراه با مجموعه فناوران آنیسا ـ خانه لینوکس ایران- 13 سال است که به طور مداوم در نمایشگاه الکامپ حضور داشته است.
به گزارش پایگاه خبری-تحلیلی ایران مراسم نیوز، مهدی مهران فرید مدرس دوره های لینوکس و متن باز و مدیرعامل مجموعه فناوران آنیسا در گفت و گوی اختصاصی با خبرنگار این پایگاه خبری عنوان کرد: رویکردی که از ابتدای فعالیت‌مان در پیش گرفتیم این بود که آموزشگاهی تخصصی داشته باشیم که در حوزه‌‌ی خاص لینوکس به عنوان زیرساخت در it، بتوانیم ارائه سرویس و انتقال تجربه داشته باشیم و در این چند سال افتخار همکاری با بیش از چهارصد سازمان مختلف را داشته ایم.
مهران‌فرید ادامه داد: 
بازدیدکنندگان غرفه ما معمولا متخصص‌های فناوری اطلاعاتی هستند که در سازمان های بزرگ کار می کنند یا دانشجویانی که به دنبال پیدا کردن یک مسیر شغلی خوب در حوزه it
هستند. متاسفانه چالشی که با آن رو به رو هستیم این است که افراد با دانشی که در دانشگاه کسب میکنند هیچ کاری در بحث آی تی نمی توانند انجام دهند. از همین رو ما دوره تکلمیلی را ارائه می دهیم و در ایونت ها تلاش میکنیم مسیر درست را به مخاطبانی که نمی دانند میخواهند چه کاری انجام دهند معرفی کنیم.
مدیرعامل مجموعه فناوران آنیسا درخصوص الکامپ 2019 گفت: الکامپ امسال شاید به خاطر گرمای هوا متاسفانه رونق و پویایی سال‌های قبل را ندارد. اما اگر این ایونت را در زمان دیگری با توجه به سختی هایی که حوزه فناوری به خاطر تحریم ها متحمل می شود برگزار کنند بسیار بهتر است. 
وی افزود: نمایشگاه الکامپ فضای مناسبی برای لینک شدن شرکت های داخلی با توجه به عدم حضور شرکت های خارجی است./لیماحسنی


http://iranmarasemnews.ir/fa/News/9983/13-سال-با-نمایشگاه-الکامپ-غرفه-خانه-لینوکس-ایران-غرفه‌ای-متفاوت-در-الکامپ-2019
بستن   چاپ