پایگاه خبری تحلیلی ایران مراسم نیوز، حامی رسانه ای و رسمی بیست و پنجمین نمایشگاه بین المللی الکامپ
چهارشنبه 26 تير 1398 - 22:36:58
ایران مراسم نیوز: طبق تفاهم همکاری در جلسه ای بین محمدحسین الوند سردبیر این پایگاه خبری و نظام صنفی رایانه ای کشور ایران مراسم نیوز حامی رسمی و رسانه ای الکامپ 2019 خواهد بود. بیست و پنجمین  دوره نمایشگاه بین المللی الکامپ روز پنجشنبه 27 تیر ماه در محل نمایشگاه های بین المللی تهران افتتاح و اغاز به کار خواهد کرد.

به گزارش خبرنگار پایگاه خبری-تحلیلی ایران مراسم نیوز،

نمایشگاه الکامپ تهران مهم ترین رویداد حال حاضر کشور در حوزه ی الکترویک، کامپیوتر و بانکداری الکترونیک است و همزمان با این رویداد بسیاری از شرکت ها و استارتاپ های جوان خود را برای معرفی و تعامل با یکدیگر اماده میکنند.

در این دوره،  پایگاه خبری تحلیلی ایران مراسم نیوز به عنوان تنها رسانه ی تخصصی و مرجع در صنعت همایش و نمایشگاهی کشور وظیفه ی پوشش خبری و ارتباطات رسانه ای این رویداد مهم را برعهده دارد.

علاقه مندان میتوانند با مراجعه به غرفه ی اختصاصی این رسانه در سالن پنج (ملل) و یا مراجعه به وبسایت رسمی به ادرس www.iranmarasemnews.com و دیگر کانال ها در شبکه های اجتماعی اخبار مهم و لحظه به لحظه ی این رویداد را دنبال کنند.

http://iranmarasemnews.ir/fa/News/9971/پایگاه-خبری-تحلیلی-ایران-مراسم-نیوز،-حامی-رسانه-ای-و-رسمی-بیست-و-پنجمین-نمایشگاه-بین-المللی-الکامپ
بستن   چاپ