افتتاح نخستین رستوران زنجیره‌ای کتابخوان/ همبرگر بخورید، کتاب هدیه بگیرید
شنبه 25 خرداد 1398 - 11:39:27

ایران مراسم نیوز: یک کارآفرین تاثیرگذار ملی و بین‌المللی گفت: به‌زودی نخستین رستوران زنجیره‌ای کتابخوان در تهران افتتاح می‌شود. 
به گزارش خبرنگار پایگاه خبری-تحلیلی ایران مراسم نیوز، دکتر رضا یادگاری در گفت و گوی اختصاصی با خبرنگار پایگاه خبری ایران مراسم نیوز عنوان کرد: این رستوران زنجیره‌ای نخستین ساندویچ کتاب در جهان محسوب می‌شود که تاکنون چنین طرحی در هیچ کشوری انجام نشده است، غذا در این رستوران همبرگر به عنوان یک غذای بسیار سالم و پرطرفدار است و در کنار این منوی غذا که فقط شامل همبرگر است یه منوی کتاب از موضوعات مختلف داریم. انواع کتاب در سبد ما قرار می‌گیرد، مشتری برگر خود را انتخاب میکند و از میان کتاب‌ها نیز یک کتاب با هر قیمتی را انتخاب و به عنوان هدیه با خود میبرد. 
وی تاکید کرد: این اقدام در راستای ترویج فرهنگ کتابخوانی برای اولین بار در دنیا برگزار می‌شود. سوال همه این است که با توجه به افزایش قیمت کاغذ این کار چه سودی دارد. من چون شرکت تبلیغاتی و انتشارات دارم و سال ها در حوزه رستوران تجربه دارم شرکت تبلیغاتی من و گروهی که به عنوان پانصد کارآفرین برتر با من کار می‌کنند اسپانسر این طرح هستند یعنی این شرکت ها کتاب ها را تهیه می‌کنند و ما هم در رستوران هدیه میدهیم. 
زمان دقیق و مکان افتتاح این رستوران توسط پایگاه خبری ایران مراسم نیوز اطلاع رسانی میشود./ لیماحسنی



http://iranmarasemnews.ir/fa/News/8564/افتتاح-نخستین-رستوران-زنجیره‌ای-کتابخوان-همبرگر-بخورید،-کتاب-هدیه-بگیرید
بستن   چاپ