«آی‌راک» در ایتالیا روی صحنه می‌رود
يکشنبه 19 خرداد 1398 - 16:07:21
ایران مراسم نیوز: تئاتر «آی‌راک» با تهیه‌کنندگی «مسعود حکم‌آبادی» و کارگردانی «محمد نیازی» تولید «گروه موزیکال تئاتر مشهد» از «ایران» مورد پذیرش هیات انتخاب آثار جشنواره بین‌المللی «تریست اکت» ایتالیا قرار گرفت.
به گزارش خبرنگار پایگاه خبری-تحلیلی ایران مراسم نیوز، ششمین دوره جشنواره تریست اکت از 19 تا 26خردادماه98 در شهر «تریسته» یکی از شهرهای شمالی کشور ایتالیا، برگزار می‌شود.

در این جشنواره 8 نمایش در بخش بین‌الملل از کشورهای ایتالیا، روسیه، فرانسه، صربستان و ایران به صورت رقابتی روی صحنه خواهد رفت و اساتیدی از کشورهای مختلف جهان در حاشیه این جشنواره ورک‌شاپ‌های تخصصی بازیگری برگزار خواهند کرد.

این نخستین حضور بین‌المللی «آی‌راک» است که با تغییر برخی بازیگران نسبت به تیم اجرایی ایران، در تریسته روی صحنه خواهد رفت؛ به این ترتیب «مارال فرجاد»، «پویا غازی» و «عرفان زعفرانیه» به گروه بازیگران این نمایش اضافه شدند و به همراه «مجتبی شفیعی» در این نمایش روی صحنه خواهند رفت.

طبق جدول اعلامی از سوی دبیرخانه؛ «آی‌راک» در سومین روز این فستیوال، سه‌شنبه 11ژوئن برابر با 21خردادماه ساعت18به وقت محلی، در سالن «استبیل اسلوِن» شهر تریسته اجرا خواهد شد.

تئاتر «آی‌راک» آخرین تولید «گروه تئاتر موزیکال مشهد» است که پیش از این طی 2دوره در مشهد و تهران روی صحنه رفت که با استقبال مخاطبین ایرانی همراه شده بود.

در «آی‌راک»؛ «سهند خیرآبادی» به عنوان نویسنده و «میلاد قنبری» به عنوان آهنگساز حاضر هستند و «امیرمحمد فرمان» دستیارکارگردان، «محمد نیازی» طراح صحنه، «محبوبه سلطانی» طراح لباس، «محمود کریمی» طراح نور، «امیرحسین غفاری» طراح گریم، «محمدصادق طباطبایی» طراح جلوه‌های بصری، «پویا غازی» مدیر روابط‌عمومی، «آرمین زمانی» مدیر روابط بین‌الملل، «صالح کامرانی» مدیرتولید و «مصطفی مسگری» به عنوان طراح تیزر و ویدیو در گروه تولیدی این نمایش هستند.

http://iranmarasemnews.ir/fa/News/8440/«آی‌راک»-در-ایتالیا-روی-صحنه-می‌رود
بستن   چاپ