برگزاری نخستین همایش تجلیل از زنان تاثیرگذار جهان؛ تیر98
يکشنبه 19 خرداد 1398 - 09:33:16
ایران مراسم نیوز:  یک کارآفرین تاثیرگذار ملی و بین‌المللی گفت: بیستم تیرماه 98 در سالن صدا و سیما از صد زن اثرگذار و سرنوشت‌ساز تقدیر می‌شود.
به گزارش خبرنگار پایگاه خبری-تحلیلی ایران مراسم نیوز، دکتر رضا یادگاری در گفت‌و‌گوی اختصاصی با خبرنگار پایگاه خبری ایران مراسم نیوز عنوان کرد: زمانی که پروفسور سلطانی از سازمان جایزه جهانی همراه تیمش به ایران سفر کردند در خاورمیانه نماینده‌ای نداشتند به همین دلیل وقتی ارتباطات من با کارآفرینان را دیدند پیشنهاد دادند که تا سال 2020 نماینده این سازمان باشم. وقتی نمایندگی سازمان را پذیرفتم دیدم جایزه‌هایی که در نظر می‌گیرند جایزه هایی عمومی در دنیا هستند. من کارهای تکراری را نمی‌پسندم و همیشه سعی میکنم کارهایی انجام دهم که تاکنون انجام نشده است. از این رو تصمیم گرفتم جایزه‌ها را خودم تعیین کنم و لیستی از جوایز را تهیه کردم که اولین آن‌ها جایزه زنان سرنوشت ساز و اثرگذار بود.
وی ادامه داد: همواره در دنیا و به خصوص در ایران از کارآفرینان تقدیر شده است و جایزه دریافت کرده اند. اما هیچ وقت همسران این کارآفرینان که همیشه حامی بوده اند دیده نشده‌اند. پس تصمیم گرفتم جایزه امسال، زنان اثرگذار و سرنوشت ساز باشد یعنی همسران کارآفرینان باشد.
این کارآفرین تاثیرگذار ملی و بین‌المللی تصریح کرد: همسران کارآفرینان از میان پانصد کارآفرینی که پیش از این شناسایی شده بودند انتخاب شده‌اند. پیام ما این است که اگر کارآفرینان بزرگ شده‌اند و به جایگاه کنونی رسیده‌اند حتما همسر آن‌ها کمک کرده تا به این درجه برسند. شعار کارآفرینان این است که ما با کار تیمی توانسته ایم به اینجا برسیم، اصلی ترین عضو این تیم همان کسی است که با آن ها زندگی می‌کند. در واقع کسی که پشت صحنه قرار می‌گیرد و آن مرد را کمک می کند تا بزرگ شود نقش بسیار اثرگذار و مهمی در سرنوشت یک خانواده و کشور دارد. همچنین در کنار همسران این کارآفرینان ما دو جایزه دیگر هم درنظر گرفته‌ایم که آن ها را به ده نفر هدیه میکنیم. یکی از این جوایز مربوط به حافظان برند که نسل دوم هستند، میشود و جایزه دیگر نیز تحت عنوان فرزندان امروز، مدیران فردا است که نسل سوم و نوه آن ها محسوب می‌شوند. 
یادگاری در پایان از کارآفرینانی که تاکنون شناسایی نشده‌اند و میخواهند از همسرانشان تقدیر کنند دعوت کرد در این جشنواره شرکت کنند./ لیماحسنی

http://iranmarasemnews.ir/fa/News/8436/برگزاری-نخستین-همایش-تجلیل-از-زنان-تاثیرگذار-جهان؛-تیر98
بستن   چاپ