جلسه هماهنگی بین مشارکت کنندگان در نمایشگاه کراچی
سه شنبه 20 آذر 1397 - 13:42:21

ایران مراسم نیوز: جلسه هماهنگی بین مشارکت کنندگان در نمایشگاه صنعت ساختمان کراچی-پاکستان، امروز برگزار شد.
به گزارش پایگاه خبری ایران مراسم نیوز، به نقل از روابط عمومی نمایشگاه‌های بین المللی ایران، جلسه هماهنگی چهاردهمین نمایشگاه صنعت ساختمان کراچی پاکستان، در محل دائمی نمایشگاه‌های بین المللی تشکیل شد.
در این جلسه  که در راستای هماهنگی بین مسئولین برگزاری چهاردهمین نمایشگاه صنعت ساختمان کراچی و مشارکت کنندگان ایرانی در این نمایشگاه برگزار شد، مقرر شد در این نمایشگاه، مشارکت کنندگان همانند کشورهای پیشرفته، جهت معرفی کالاها و خدمات تخصصی کشور در این حوزه تلاش کنند. چرا که از نظر برگزار کنندگان نمایشگاه،  امروزه کشور پاکستان دارای تجارتی پیشرفته شده و ما نیز باید با عبور هرچه سریعتر از تجارت سنتی و ورود به بازارهای جهانی، ارتباط تجاری بهتری را با این کشور، که در مسیر شاه‌راه تجارت جهانی قرار دارد، آغاز و بهبود ببخشیم.
همچنین تعدادی  از نمایندگان شرکت‌های مشارکت کننده در این نمایشگاه، با بیان مسائل مربوط در راستای ایجاد هماهنگی‌های لازم با مسئولین این نمایشگاه ، برگزاری این جلسات را جهت تعامل بهتر با مسئولین لازم دانسته و حضور شرکت سهامی نمایشگاه‌های بین المللی به عنوان نماینده جمهوری اسلامی ایران در برگزاری این نمایشگاه را باعث ایجاد دلگرمی و تسهیل امور مربوط به برگزاری این نمایشگاه دانستند.‌‌‌‌‌‌‌/1


http://iranmarasemnews.ir/fa/News/76/جلسه-هماهنگی-بین-مشارکت-کنندگان-در-نمایشگاه-کراچی
بستن   چاپ