مترو شیراز میزبان نمایشگاه‌های رمضانی
شنبه 4 خرداد 1398 - 08:16:52
ایران مراسم نیوز: مترو شیراز میزبان نمایشگاه‌های رمضانیه در حوزه‌های کتب و نرم‌افزارهای قرآنی، صنایع دستی، نمایشگاه عکس و… شد.
به گزارش خبرنگار پایگاه خبری-تحلیلی ایران مراسم نیوز، مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی فارس درباره این نمایشگاه‌ها گفت: این نمایشگاه‌ها با رویکردی خلاقانه و تازه با همکاری قطار شهری و شهرداری شیراز برپا شده است.
صابر سهرابی ادامه داد: دو ایستگاه میدان نمازی و چهارراه زند در اختیار فعالان عرصه فرهنگ و هنر قرار گرفته است.
وی با بیان اینکه ارائه کتب و نرم‌افزارهای قرآنی، ارائه محصولات حوزه صنایع دستی و کتابت قرآن به دست اعضای انجمن خوشنویسان از برنامه‌های مترو شیراز در ماه مبارک رمضان است از مردم برای بازدید از این فعالیت‌های هنری دعوت کرد.
مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی فارس برپایی نمایشگاه رمضانیه را در ایستگاه مترو رویدادی مبارک داشت و خاطرنشان کرد: این موضوع باعث تشویق مردم به استفاده از وسایل نقلیه عمومی می‌شود.
مساله باعث می‌شود که هم از امکانات مترو استفاده کنیم و هم مردم را برای استفاده وسیله نقلیه عمومی تشویق کنیم و هم استفاده کنندگان وسایل نقلیه عمومی بتوانند از نمایشگاه بهره‌برداری کنند. معاون شهردار و رئیس سازمان فرهنگی، اجتماعی و ورزشی شهرداری شیراز نیز عنوان کرد: نمایشگاه طرح‌های سی‌عهد ویژه ماه مبارک رمضان در گالری ایستگاه مترو نمازی شیراز برپاست.
ابراهیم گشتاسبی راد خاطرنشان کرد: عهد روزانه در ماه مبارک رمضان موضوع این گالری است و مردم می‌توانند عهدهایی که از ابتدای ماه باخود می‌بندند را نیز بر تابلو ها ثبت کنند.
وی افزود: این عهدها برگرفته از آموزه‌های اخلاقی و فرهنگ زندگی شهری در ابعاد مادی و معنوی است.
رئیس سازمان فرهنگی، اجتماعی و ورزشی شهرداری شیراز ادامه داد: در سی عهد سعی بر این است که سنت‌های پسندیده‌ای به کار گرفته شود که در بهبود زندگی شهری در کنار هم اثرگذار باشد.

http://iranmarasemnews.ir/fa/News/7013/مترو-شیراز-میزبان-نمایشگاه‌های-رمضانی
بستن   چاپ