اردبیل خواستار میزبانی جشنواره مطبوعات
چهارشنبه 1 خرداد 1398 - 09:17:49
ایران مراسم نیوز: مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان اردبیل گفت: در حوزه رسانه هدف ما افزایش سواد رسانه‌ای و برگزاری جشنواره مطبوعات شمال‌ غرب کشور است که برگزاری جشنواره را پیشنهاد دادیم و پیگیر اجرای آن هستیم.

به گزارش پایگاه خبری-تحلیلی ایران مراسم نیوز، ناصر اسحاقی در نشست مشترک با اصحاب رسانه در اردبیل گفت: در استان اردبیل به دنبال احیای اقتصاد هنر هستیم تا به واسطه آن وضعیت درآمدی هنرمندان نیز بهبود یابد که در سلسله نشست‌های فرهنگ،هنر و رسانه این موضوع دنبال خواهد شد.
مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان با تاکید به برگزاری کارگاه های آموزشی از 20 خرداد و در ادامه نشست‌های هم اندیشی بیان کرد: مراسم اختتامیه نیز در سوم تیرماه برگزار خواهد شد.
وی با اشاره به نقش رسانه‌ها در اطلاع رسانی این مهم افزود: اولین رسالت مکتوب رسانه اطلاع رسانی است تا بدون توجه به انگ‌های سیاسی و با حرکت عمومی و در چارچوب اخلاق در راستای جریان صحیح اخبار و مدیریت اطلاعات اقدام کنند.
مدیر کل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان گفت: این مجموعه نیز در حوزه رسانه دو هدف افزایش سواد رسانه‌ای و برگزاری جشنواره مطبوعات شمال‌ غرب کشور است که برگزاری جشنواره را پیشنهاد دادیم و پیگیر اجرای آن هستیم و در مورد افزایش سواد اصحاب رسانه و حتی روابط عمومی ها دوره های آموزشی مداوم در حال برگزاری است.
اسحاقی در خصوص وضعیت مطالعه و کتاب در استان افزود: میزان مطالعه مقبول نیست و به نظر می رسد در آینده نیز این روند کاهش خواهد یافت و لازم است اصحاب رسانه نسبت به اطلاع رسانی، ارتقای سطح حساسیت و توجه عمومی به کتاب اقدام کنند.

وی در مورد تامین کاغذ نیز اظهار کرد: به دنبال تامین کاغذ هستیم و فعلا کاغذ تهیه شده به انبارها نرسیده و اولویت ما کتاب و نشریات است که معدل مصرف احصا شده و به محض اینکه کاغذ به استان رسید، توزیع می‌شود.

http://iranmarasemnews.ir/fa/News/7009/اردبیل-خواستار-میزبانی-جشنواره-مطبوعات
بستن   چاپ