پوشش خلاء رسانه‌ای با جشنواره ابوذر
دوشنبه 30 ارديبهشت 1398 - 11:21:59
ایران مراسم نیوز: رئیس بسیج رسانه خراسان رضوی گفت: خوشبختانه جشنواره ابوذر خلاء رسانه‌ای مهمی را در خراسان رضوی پوشش داده است.

به گزارش پایگاه خبری-تحلیلی ایران مراسم نیوز، دومین جلسه شورای سیاست‌گذاری چهارمین دوره جشنواره رسانه‌ای ابوذر استان خراسان رضوی در هتل فرهنگ و هنر مشهد برگزار شد.
محسن نصرپور، رئیس شورای سیاست‌گذاری جشنواره رسانه‌ای ابوذر خراسان رضوی در این جلسه ضمن بیان برخی نکات آسیب شناسانه نسبت به دوره قبل، بر تقویت ساختار اجرایی و کارآمدی آن برای دوره‌های آینده تأکید کرد.
جعفر مروارید، مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی خراسان رضوی نیز در این جلسه، تجربه جشنواره رسانه‌ای ابوذر خراسان رضوی را تجربه‌ای منحصربه‌فرد توصیف و گفت: همیشه نسبت به مشهد، نگاه نقادانه‌ای وجود دارد که می‌گویند نمی‌توانند باهم کار کنند اما حضور دوستان در کنار هم و رسانه‌های متنوع با افکار متنوع، نمونه همدلی برای سایر نقاط کشور است.
وی با بیان این‌که حضور این جمع و کار ویژه آنان به جریان انقلاب کمک می‌کند، افزود: اهداف و آرمان‌های اصلی که رهبر معظم انقلاب در بیانیه گام دوم انقلاب بیان کردند، پیش‌زمینه‌های کار جمعی را فراهم می‌کند که این پیش‌زمینه در قالب جشنواره رسانه‌ای ابوذر، محتوای ویژه‌ای خواهد داشت.
مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان به نقش رسانه‌های دیداری و شنیداری در معرفی هرچه بهتر جشنواره و موفقیت‌های بیشتر آن اشاره کرد و گفت: در این مسیر، فضای مجازی نیز به کمک فضای رسمی‌خواهد آمد.
حسینعلی آریانی، مدیر خانه مطبوعات خراسان رضوی نیز در این جلسه اظهار کرد: جشنواره ابوذر برای مطبوعات استان دستاوردی بود که با ایجاد فضای باز رقابت، اصحاب رسانه توانستند تولیدات خود را با دست باز و به شکل تخصصی ارائه دهند.
وی ادامه داد: این جشنواره میدانی خواهد بود برای عزیزانی که به‌صورت افتخاری یا آزاد، کار خبرنگاری انجام می‌دهند و فرصت دیده شدن پیدا نمی‌کنند.
در ادامه این جلسه، رئیس سازمان بسیج رسانه با بیان این‌که جشنواره ابوذر وارد چهارمین سال برگزاری خود در استان می‌شود، بیان کرد: برگزاری این جشنواره در سال‌های گذشته تجربه خوبی را رقم‌زده که نوید موفقیت در چهارمین دوره آن را نیز می‌دهد.
عباس محمدیان افزود: خلائی در فضای رسانه‌ای استان وجود داشت که پر شد و این امر با حمایت تک‌تک عزیزان در مجموعه‌های مختلف محقق شد و سبب اثرگذاری جشنواره در فضای استان شد.

http://iranmarasemnews.ir/fa/News/6004/پوشش-خلاء-رسانه‌ای-با-جشنواره-ابوذر
بستن   چاپ