در بازدید از کارخانه نوآوری:
نمایشگاه دائم صادرات و سرمایه‌گذاری یک مسئولیت اجتماعی ارزشمند است
يکشنبه 29 ارديبهشت 1398 - 10:22:22
ایران مراسم نیوز:  دبیر ستاد هفته روابط‌عمومی گفت: نمایشگاه دائم صادرات و سرمایه‌گذاری ایران و کارخانه نوآوری یک مسئولیت اجتماعی ارزشمند در کشور محسوب می‌شوند.
به گزارش خبرنگار پایگاه خبری-تحلیلی ایران مراسم نیوز، سید غلامرضا کاظمی‌دینان در بازدیدی که شنبه 28 اردیبهشت ماه همراه با اعضای شورای سیلست گذاری و شورای مشورتی ستاد برگزاری هفته روابط‌عمومی از نمایشگاه دائم صادرات و سرمایه‌گذاری ایران انجام شد، عنوان کرد: به اعتقاد من مجموعه نمایشگاه دائم صادرات یک نوآوری است و درخصوص کارخانه نوآوری نیز اینکه توانسته اند حدود 2000 جوان خلاق و ایده پرداز را گردهم آورند، جوان‌هایی که پیش از این نتوانسته‌اند نوآوری هایشان را ارائه دهند و به کالا تبدیل کنند آن هم در شرایطی که کشور ما توسط استعمارگران مورد تحریم قرار گرفته است که بتوانیم صادرات تولیدات و خدمات داشته باشیم، این اقدام حرکتی ارزشمند است که امیدوارم در دیگر نقاط کشور هم شکل گیرد تا رشد و شکوفایی بیشتر کشور را به همراه آورد.
وی ادامه داد: این اقدام یک مسئولیت اجتماعی است که موجب می‌شود نه تنها شاهد فرار مغزها در کشور نباشیم بلکه جذب مغزها را هم به دنبال دارد. زیرا به نظر من 99 درصد جوان هایی که از کشور خارج می‌شوند از روی علاقه این امر را انتخاب نمی کنند بلکه اینجا نمی توانند ظهور کنند، کسی مشوق آن ها نیست و آن ها را حمایت و هدایت نمی کند. 
دبیر ستاد هفته روابط‌عمومی تاکید کرد: اطمینان دارم
 وجود مراکزی همچون کارخانه نوآوری و نمایشگاه دائم صادرات و سرمایه گذاری می تواند موجب توسعه پایدار کشور باشد. 
من به عنوان یک ایرانی و دبیر ستاد هفته روابط عمومی از چنین اقدامی قدردانی میکنم و امیدوارم در شهرهای مختلف شاهد کارخانه های نوآوری دیگر هم باشیم./ لیماحسنی


http://iranmarasemnews.ir/fa/News/5999/نمایشگاه-دائم-صادرات-و-سرمایه‌گذاری-یک-مسئولیت-اجتماعی-ارزشمند-است
بستن   چاپ