کارگاه آموزشی/ چگونه با فروشگاه‌های زنجیره ای در خارج از کشور قرارداد ببندیم
شنبه 28 ارديبهشت 1398 - 12:08:48
ایران مراسم نیوز: محتوای دومین کارگاه آموزشی نمایشگاه دائم صادرات و سرمایه‌گذاری ایران تعیین شد: چگونه با فروشگاه‌های زنجیره‌ای در خارج از کشور قرارداد ببندیم.
به گزارش خبرنگار پایگاه خبری-تحلیلی ایران مراسم نیوز، موسس نمایشگاه دائم صادرات و سرمایه گذاری ایران عنوان کرد: ما در تمامی کارگاه‌های آموزشی ظرفیتی که در بازارهای همسایه وجود دارد را مطرح می‌کنیم و در همین راستا محتوای کارگاه دوم فرآیند حضور شرکت‌های ایرانی در بازارهای هدف است. در کارگاه جدید بر تجربیات شرکت‌های خصوصی ایرانی در خارج از کشور و همچنین اقداماتی که دولت باید برای توسعه صادرات انجام دهد متمرکز می‌شویم.
دکتر شیرمحمدی ادامه داد: ما در کارگاه اول بر فرآیندها متمرکز شدیم. تمرکز کارگاه دوم بر تجربیات بخش خصوصی و دولتی در بازارهای هدف است. همچنین الگوهای موفق را نیز در آموزش میدهیم که تولیدکنندگان چگونه با فروشگاه‌های زنجیره‌ای در خارج از کشور قرارداد ببندند.
موسس نمایشگاه دائم صادرات و سرمایه‌گذاری ایران درخصوص کارگاه اول تصریح کرد: موضوع کارگاه اول در حوزه صادرات، واردات و ترخیص کالا بود که در این کارگاه ما اول به ظرفیتی که ایران در کشورهای همسایه دارد پرداختیم و آگاهی لازم در حوزه فرصت های صادراتی به مخاطبین داده شد. موضوع دوم بازارهایی بودند که در همسایگی ما هستند که برای ما اولویت دارند و شرکت های ایرانی بهتر میتوانند در این بازارها حضور پیدا کنند. حوزه سوم اختصاص داده شد به فرآیند ورود به بازارهای هدف که چگونه باید مطالعه بازار صورت گیرد و چه نوع مطالعه بازار میتواند به تولیدککنده کمک کند . همچنین درخصوص تدوین استراتژی در حوزه توسعه صادرات صحبت کردیم.
وی تاکید کرد: این کارگاه ها باید به تعداد بیشتری برگزار شود. اگر ما به حوزه صادرات علاقمند هستیم و اگر کشور میخواهد که در این حوزه موفق شویم باید به بحث توانمندسازی توجه کنیم
.

http://iranmarasemnews.ir/fa/News/5998/کارگاه-آموزشی-چگونه-با-فروشگاه‌های-زنجیره-ای-در-خارج-از-کشور-قرارداد-ببندیم
بستن   چاپ