آغاز نمایشگاه علوم قرآنی در سنندج
سه شنبه 24 ارديبهشت 1398 - 14:26:23
ایران مراسم نیوز: مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان کردستان گفت: همزمان با نیمه دوم ماه مبارک رمضان به مدت 10 روز نمایشگاه علوم قرآنی در سنندج برپا می‌شود.

به گزارش پایگاه خبری-تحلیلی ایران مراسم نیوز، جلال قلعه‌شاخانی در کارگروه قرآن و عترت از برگزاری ویژه برنامه جشن رمضان خبر داد و گفت: این ویژه برنامه قرآنی در سرفصل‌های مختلف در طول ماه مبارک رمضان در سطح استان برگزار می‌شود.
وی با اشاره به پیشینه و فعالیت‌های کنونی قرآن‌کریم در استان کردستان افزود: ویژه برنامه جشن رمضان در قالب برپایی نمایشگاه قرآنی، برگزاری محافل قرآنی، نشست‌های تخصصی و علمی قرآنی و جلسات تدبر و تفسیر قرآن کریم پیش‌بینی شده است.
مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان کردستان ادامه داد: برگزاری 10 محفل انسی با قرآن در 10 شهرستان استان، محفل شعرخوانی، تجلیل از فعالان و پیشکسوتان قرآنی، برگزاری ویژه برنامه کردستان در بیست و هفتمین نمایشگاه بین‌المللی قرآن کریم، برگزاری جلسات تدبر و تفسیر و برگزاری کارگاه آموزشی در قالب این ویژه برنامه برنامه‌ریزی شده است.
وی از برپایی نمایشگاه علوم قرآنی در سنندج خبر داد و گفت: این نمایشگاه همزمان با نیمه دوم ماه مبارک رمضان به مدت 10 روز در بخش‌های فروش محصولات قرآنی، نمایشگاه آثار فاخر قرآنی، پاسخگویی به شبهات دینی، صحیح‌خوانی نماز و موضوعات جذاب قرآنی ویژه کودکان و نوجوانان برپا می‌شود.
قلعه‌شاخانی گفت: اجرای نمایش‌های خیابانی مرتبط، برگزاری نشست‌های تخصصی و علمی با محورها و شاخص‌های مرتبط در حوزه قرآنی، برگزاری شب شعر و خاطره‌نویسی و داستان‌سرایی قصص قرآنی، برگزاری مسابقات قرآن و نهج‌البلاغه از دیگر محورهای ویژه برنامه جشن رمضان است.

http://iranmarasemnews.ir/fa/News/5987/آغاز-نمایشگاه-علوم-قرآنی-در-سنندج
بستن   چاپ