مسابقه عکاسی برای همدلی با سیل‌زدگان
دوشنبه 23 ارديبهشت 1398 - 09:40:50
ایران مراسم نیوز: مسابقه عکس «روایت گِل و دِل» با محوریت همدلی مردم و مسئولین در رویدادهای طبیعی و واقعه سیل برگزار می‌شود.

به گزارش پایگاه خبری-تحلیلی ایران مراسم نیوز، نخستین دوره مسابقه عکاسی «روایت گِل و دِل» در قالب قرارگاه فرهنگی حمایت از سیل‌زدگان و با هدف به تصویر کشیدن مسئولیت اجتماعی و همدلی مردم و مسئولین در مواجهه با خسارت‌های سیلی که نوروز امسال دامن گیر برخی مناطق کشور شد، برگزار می‌شود.
علاقه‌مندان می‌توانند برای شرکت در این مسابقه، از طریق سایت فرهنگسرای رسانه، عکس‌های خود را در هفت محور «سیل و امدادرسانی»، «نیروهای مسلح»، «سازمان‌های امدادرسانی»، «رسانه‌ها»، «احساسات و عواطف»، «مسئولیت اجتماعی کودک و خانواده» و «امید به زندگی» به ایمیل فرهنگسرای رسانه ارسال کنند.
دریافت آثار مسابقه عکس «روایت گِل و دل» از تاریخ 23 اردیبهشت آغاز می‌شود و تا 20 خرداد ماه ادامه دارد.
آثار ارسال‌شده به دبیرخانه این جشنواره، مستقر در فرهنگسرای رسانه، پس از بررسی و تأیید اولیه وارد مرحله داوری شده و فرآیند داوری آثار از 20 خرداد لغایت 25 خرداد ماه انجام خواهد شد.
در جلسات داوری، 50 اثر برتر برای نمایش در نمایشگاه عکس «روایت گل و دل» انتخاب می‌شود و در مرحله نهایی داوری، از میان 50 عکس برتر انتخاب شده، نفرات برگزیده معرفی می‌شوند.
آثار نفرات برگزیده با رضایت کتبی صاحبان آن در یک نمایشگاه به نمایش درآمده و درآمد حاصل از فروش آن صرف امور سیل‌زدگان خواهد شد.
مراسم اختتامیه مسابقه روایت «گِل و دل» همراه با معرفی آثار برتر در تاریخ 5 تیر ماه برگزار خواهد شد.
دبیر این جشنواره علی محمد اسماعیلی رئیس فرهنگ سرای رسانه و شبکه‌های اجتماعی است. همچنین اعضای هیئت داوران آن شامل سید احسان باقری، حامد جعفرنژاد، مجتبی کوچکی، حیدر رضایی و سید شهاب الدین واجدی می‌شود.
این مسابقه در دو بخش آزاد و موبایلی برگزار خواهد شد. جایزه‌های این دو بخش به شرح زیر است:
جوایز بخش آزاد: (نفر اول: 30 میلیون ریال – تندیس و دیپلم حضور در مسابقه)، (نفر دوم: 20 میلیون ریال – تندیس و دیپلم حضور در مسابقه)، (نفر سوم: 10 میلیون ریال – تندیس و دیپلم حضور در مسابقه)

جوایز بخش موبایلی: (نفر اول: 15 میلیون ریال تندیس و دیپلم حضور در مسابقه)، (نفر دوم: 10 میلیون ریال تندیس و دیپلم حضور در مسابقه)، (نفر سوم: 5 میلیون ریال تندیس و دیپلم حضور در مسابقه)،

http://iranmarasemnews.ir/fa/News/5970/مسابقه-عکاسی-برای-همدلی-با-سیل‌زدگان
بستن   چاپ