نمایشگاه نفت، گاز، پالایش و پتروشیمی
سه شنبه 10 ارديبهشت 1398 - 09:37:35

ایران مراسم نیوز: بیست و چهارمین نمایشگاه بین المللی نفت، گاز، پالایش و پتروشیمی، 11 تا  14 اردیبهشت ماه 1398 در نمایشگاه های بین المللی تهران برگزار می شود.
به گزارش پایگاه خبری-تحلیلی ایران مراسم نیوز، نمایشگاه بین المللی نفت، گاز، پالایش و پتروشیمی ایران به عنوان بزرگترین رخداد صنعتی و تجاری ایران در این حوزه که سالانه با حضور جمع کثیری از شرکتهای توانمند داخلی و خارجی در زمینه صنعت نفت، گاز، پالایش و پتروشیمی برپا می گردد، فرصت بسیار مغتنمی است تا شرکتهای فعال در این صنعت دستاوردها و محصولات خود را در معرض بازدید دست اندرکاران و متخصصان این صنعت قرار دهند و با در نظر گرفتن روند تقاضای بازارها و سمت و سوی رشد این صنعت، فعالیتها و نوآوری های آتی خود را هدایت نمایند.
اهداف این نمایشگاه: ارائه آخرین دستاوردهای فن آوری روز در حوزه صنعت نفت و گاز، گسترش تعامل با سایر کشورها و نیز رقابت با شرکتهای نفتی مشابه در سطح جهان، کمک به تقویت توان ساخت داخلی از طریق تبادل اطلاعات فنی، آشنایی صنعتگران صنعت نفت، گاز و پتروشیمی نسبت به دستاوردهای نوین صنعت، عقد قراردادهای بازرگانی در زمینه مبادله کالا، خدمات و اطلاعات فنی، توسعه اشتغال در عرصه صنعت نفت، گاز و پتروشیمی، حضور تجار و صنعتگران بین المللی از سراسر جهان در نمایشگاه جهت کمک به توسعه صادرات تولیدات داخلی و ... است.


http://iranmarasemnews.ir/fa/News/5922/نمایشگاه-نفت،-گاز،-پالایش-و-پتروشیمی
بستن   چاپ