پژوهش های نوین در علوم انسانی و هنر
دوشنبه 9 ارديبهشت 1398 - 12:31:31

ایران مراسم نیوز: دومین کنفرانس بین المللی پژوهش های نوین در علوم انسانی و هنر توسط SRI FRANKFURT در تاریخ 31 اردیبهشت 1398 در ونیز ایتالیا برگزار می شود.
به گزارش پایگاه خبری-تحلیلی ایران مراسم نیوز، پیشرفت بشریت در گرو تولید، توسعه و انتشار دانش است، گاه این خلق دانش در حوزه انسانی و گاه در حوزه فناوری می‌باشد، آنچه واضح است این است که دنیای امروز، دنیای تبادل اندیشه‌ها و خلق ایده‌های نوینی است که موجب پیشرفت دانش بشری در عرصه های مختلف علم و فناوری می باشد. در این راستا آنچه مهم به نظر می‌رسد، ایجاد بستری مناسب در جهت بروز ظرفیت های موجود و تشکیل ظرفیت‌های جدید است. از این روی رویدادهای علمی و تخصصی گوناگون، علاوه بر ایجاد زمینه تحقق این مسائل، می‌توانند موقعیتی مناسب برای ایجاد هم‌فکری و تبادل دیدگاه‌ها محسوب گردند.
محورهای کنفرانس: حقوق، هنر (کلیه شاخه های هنر)، روانشناسی و علوم تربیتی، مدیریت و بیزینس، معماری و شهرسازی، علوم اجتماعی، علوم ورزشی، علوم سیاسی، تاریخ، فلسفه و فقه، اقتصاد و بورس و بیمه، حسابداری و بانکداری، ادبیات و زبان (فارسی و خارجی)، جغرافیا و محیط زیست، دیگر موضوعات مرتبط با علوم انسانی و هنر است.


http://iranmarasemnews.ir/fa/News/5911/پژوهش-های-نوین-در-علوم-انسانی-و-هنر
بستن   چاپ