کنفرانس مدیریت و مهندسی
يکشنبه 8 ارديبهشت 1398 - 08:28:47

ایران مراسم نیوز: دومین کنفرانس مدیریت و مهندسی پیشرفت،  10 مهر 1398 در تهران -  دانشگاه علم و صنعت ایران - مجتمع امام خمینی (ره) برگزار می شود.
به گزارش پایگاه خبری-تحلیلی ایران مراسم نیوز، هدف از ایجاد زمینه مناسب برای تعامل، تبادل نظر و انتقال تجربیات و ارائه دستاوردهای  محققان و پژوهشگران این حوزه، گسترش و توسعه فضای تعامل بین سطوح مختلف راهبردی و عملیاتی، فراهم کردن زمینه انجام تحقیقات و پژوهش های علمی و کاربردی در این حوزه، ارائه موضوعات جدید و استاندارد نوین ، معرفی و بازتاب نتایج تحقیقات، پژوهش­ها، تجربه­ ها و نوآوری­ های علمی دانشگاه­ ها و نیل به پیشرفت پایدار با همکاری اساتید دانشگاه های معتبر سراسر کشور و فعالان، دانشجویان، پژوهشگران، اندیشمندان کلیه مراکز پژوهشی و دیگر سازمان های مدیریتی و مهندسی برگزار می شود. این کنفرانس فرصتی برای نمایش دستاوردها و تواتمندی های علمی پژوهشگران می باشد. امید است این رویداد علمی امکان تبادل آخرین دستاوردهای مرتبط  را به منظور بررسی عمیق تحولات پیش روی را فراهم آورده و با بهره گیری از نتایج آن، برنامه ریزی لازم و کافی در جهت تکامل و توسعه علمی کشور، انجام پذیرد.
محورهای مورد بررسی:  مبانی، اصول و نظریه های پیشرفت، آینده شناسی ،آینده نگاری و الگوی پیشرفت، مطالعات تطبیقی ،نظامات حکمرانی و تمدن های بشری مدیریت و پیشرفت، فرهنگ ،سبک زندگی و پیشرفت، فضای مجازی وپیشرفت، علم، فناوری و پیشرفت، نهادهای اجتماعی و پیشرفت، اقتصاد و پیشرفت، معماری طراحی و مهندسی پیشرفت، بررسی و نقد برنامه های توسعه ایران، الگوی حکمرانی، تربیت حکمران و نظام پیشرفت، الگوی گفتمان سازی پیشرفت، ارزیابی و نقد الگوی پایه اسلامی- ایرانی پیشرفت است.


http://iranmarasemnews.ir/fa/News/5900/کنفرانس-مدیریت-و-مهندسی
بستن   چاپ