آموزش استخدامی پایتون
چهارشنبه 4 ارديبهشت 1398 - 13:27:17

ایران مراسم نیوز: دوره جامع آموزشی استخدام پایتون، 12 تا 27 اردیبهشت 98 در تهران - پردیس شمالی دانشگاه تهران - ساختمان الکتروشیمی برگزار می شود.
به گزارش پایگاه خبری-تحلیلی ایران مراسم نیوز، این دوره حاصل سال ها تجربه مدیران آکادمی یادگیری ماشین ایران در حوزه تدریس در دانشگاه معتبر داخلی و فعالیت در بازار کار بوده و با هدف کاربردی بودن در سناریوهای دنیای واقعی مطرح خواهد شد. این کارگاه، کاملا پروژه محور بوده و از مباحث تئوری کسل کننده خبری نیست. در پایان هر فصل با انجام بخش هایی از پروژه واقعی، آموخته های خود را در دنیای واقعی محک میزنید. Python قطعاً محبوب‌ترین زبان های برنامه‌ نویسی میان برنامه‌ نویسان می باشد. ویژگی اصلی این زبان این است که ضمن سادگی دارای انعطاف و قدرت بسیار زیادی بوده و تقریباً در تمامی رشته های کاربردی است. پایتون این ویژگی خود را مدیون جامعه‌ی باز برنامه‌ نویسانی است که هر روزه با به اشتراک گذاشتن کدهای خود و خطاگیری از کدهای دیگران به بهبود و پیشرفت این زبان کمک شایانی میکنند. این زبان یک زبان متن باز است و استفاده از آن برای همگان رایگان است.
سر فصل بخش مقدماتی کارگاه: مقدمه‌ای بر برنامه‌ نویسی، مقدمه‌ای بر پایتون، معرفی انواع داده‌های پایه، ساختارهای تجمیعی، عبارات کنترلی، توابع و ماژول‌ها است.



http://iranmarasemnews.ir/fa/News/5858/آموزش-استخدامی-پایتون
بستن   چاپ