معرفی شرکت تصویر آفرینان تیروژ
دوشنبه 2 ارديبهشت 1398 - 11:21:41
www.tirozhled.com

ایران مراسم نیوز: شرکت تصویر آفرینان تیروژ طراح و مجری تجهیزات اطلاع رسانی و تلویزیون های شهری. دارای بالاترین سطح کیفیت و استانداردهای جهانی و قابل استفاده در همایش ها و نمایشگاهها و رویدادهای تجاری
دنیای تکنولوژی امروز چنان حوزه های مختلف علم را درهم تنیده که مدیریت را در عرصه های مختلف به رقابتی غیر قابل انکار تبدیل کرده است. همانقدر که مدیریت نیروی انسانی و بهره وری به استراتژی های مهم سازمانها کمک می کند، تبلیغات و اطلاع رسانی نیز اگر هم گام با علم و هنر حرکت نکند، بزرگترین چالش برنامه ریزان و مدیران خواهد بود.

فرآیند ماندگاری برندهای برتر جهان که در یک پروسه تاریخی تعریف و باز تولید شده،خود گواه این ادعاست که از تکنولوژی به روز جهان بیشترین بهره را برای ماندگاری در ذهن مخاطبان وجاری شدن در حافظه نسل های بعدی برده است.

با توجه به نیاز روزافزون کشور به تجهیزات الکترونیکی اطلاع رسانی شرکت تصویر آفرینان تیروژ توسط جمعی از متخصصین با تجربه، با هدف طراحی، تولید، نصب و راه اندازی تجهیزات اطلاع رسانی فعالیت خود را در سال 1390 آغاز نمود و در حال حاضر با استفاده از بروزترین تکنولوژی ها در حال خدمت رسانی به هموطنان عزیز می باشد.
راههای ارتباطی با شرکت:
تلفن: 02122113104 - 02122383045
وب سایت: www.tirozhled.com


http://iranmarasemnews.ir/fa/News/5829/معرفی-شرکت-تصویر-آفرینان-تیروژ
بستن   چاپ