کنگره بیوالکترومغناطیس: فرصت ها و چالش ها
سه شنبه 27 فروردين 1398 - 13:40:38

ایران مراسم نیوز: نخستین کنگره بین المللی و دومین کنگره ملی بیوالکترومغناطیس، 28 آبان 1398 در تهران - دانشگاه علوم پزشکی ارتش برگزار می شود.
به گزارش پایگاه خبری-تحلیلی ایران مراسم نیوز، هدف از برگزاری، گردهمایی و هم اندیشی محققان و اساتید صاحبنظر در این حوزه از سراسر کشور و ارائه آخرین دستاوردهای پژوهشی در این حوزه جهت بهره برداری در راستای شناسایی و مقابله با تهدیدات و همچنین استفاده از فرصتها و پتانسیلهای ناشی از این پدیده، در همه ابعاد در سطح کشور می باشد.
محورهای کنفرانس: تهدیدات و فناوریهای نوین دفاعی در حوزه بیوالکترومغناطیس، اثرات ژنتیکی، بیولوژیکی و فیزیولوژیکی امواج الکترومغناطیس، آثار روانی و رفتاری امواج الکترومغناطیسی، حفاظت و ایمنی در برابر میدانهای الکترومغناطیسی، تصویربرداری با استفاده از میدانهای الکتریکی و مغناطیسی، تحریک الکتریکی و مغناطیسی بافت و اجزای زنده، کنترل مغز توسط امواج الکترومغناطیسی، مطالعات اپیدمیولوژیکی اثرات امواج الکترومغناطیسی، دوزیمتری و اندازه‌گیری میدان های الکترومغناطیسی، سازگاری الکترومغناطیسی، ایمنی و آنالیز ریسک سلامت، استانداردها و سیاست، تخریب گرمایی و هایپرترمی مغناطیسی، دارورسانی مغناطیسی، منفذسازی الکتریکی و دارو درمانی الکتریکی، برش نگاری امپدانسی الکتریکی و مغناطیسی، الکترومگنتوتراپی و.. است.


http://iranmarasemnews.ir/fa/News/5771/کنگره-بیوالکترومغناطیس-فرصت-ها-و-چالش-ها
بستن   چاپ