طرح سراسری «علمداران حماسه»؛
تجلیل از جانبازان ضایعه نخاعی در یزد
دوشنبه 19 فروردين 1398 - 16:45:09

ایران مراسم نیوز: جشن‌های ویژه جانبازان و خانواده‌هایشان، در تمام شهرستان‌های یزد، 19 تا 23 فروردین ماه 98، برگزار می شود.
به گزارش پایگاه خبری-تحلیلی ایران مراسم نیوز، احمد ابراهیمی، مدیر کل بنیاد شهید و امور ایثارگران استان یزد در آستانه ولادت حضرت ابوالفضل العباس (ع) و روز جانباز گفت: جانبازان به پیروی از خط روشن شهدای کربلا، در راه اسلام و برای حفظ حریم ولایت و دفاع از وطن در عرصه‌های مختلف فداکاری کردند تا موجب بالندگی و رشد کشور شوند.
مدیر کل بنیاد شهید استان در ادامه نیز به تشریح برنامه‌های مختص هفته جانباز پرداخت و گفت: تمام شهرستان‌های یزد از 19 تا 23 فروردین میزبان برگزاری جشن‌های ویژه جانبازان و خانواده‌هایشان هستند که در روز چهارشنبه همین هفته نیز جشن گرامیداشت جانبازان بالای 25 درصد در سالن تربیت معلم شهر یزد برگزار می‌شود.
ابراهیمی همچنین از برگزاری همایش تجلیل از جانبازان ضایعه نخاعی به عنوان یکی از دیگر برنامه‌های این هفته یاد کرد و گفت: دیدار با جانبازان، اعزام پیام‌آوران آموزش‌دیده ایثار به مدارس که شامل 100 جانباز و فرزندان آنها هستند، عیادت از جانبازان در بیمارستان‌ها و میزبانی از همایش عمومی دوچرخه‌سواری از دیگر برنامه‌های هفته جانباز است.
وی از اجرای طرح سراسری «علمداران حماسه» در استان یزد نیز خبر داد و در ادامه از طرح‌های پایش سلامت جانبازان، تجلیل از طلاب شاهد و ایثارگر، تجلیل از مدیران جانباز استان و شهرستان به عنوان برنامه‌های دیگر این هفته یاد کرد.


http://iranmarasemnews.ir/fa/News/5479/تجلیل-از-جانبازان-ضایعه-نخاعی-در-یزد
بستن   چاپ