بازدید 152 هزار نفر از جاذبه‌های گردشگری سرایان
سه شنبه 13 فروردين 1398 - 10:18:34
ایران مراسم نیوز: رئیس میراث فرهنگی سرایان گفت: 152 هزار نفر از ابتدای طرح نوروزی از جاذبه‌های گردشگری سرایان بازدید کردند.
به گزارش خبرنگار پایگاه خبری-تحلیلی ایران مراسم نیوز، محمد عرب عنوان کرد: از 27 اسفند ماه 1397 تا تاریخ 10 فروردین 1398 بیش از 152 هزار نفر نفر از جاذبه‌های تاریخی، طبیعی، گردشگری و نمایشگاه صنایع دستی و سوغات محلی شهرستان بازدید کرده‌اند.
رئیس میراث فرهنگی سرایان با اشاره به اینکه بیش از 24 مورد بازدید نظارتی انجام شده و 7 مورد تذکر داده شده است، بیان کرد: دو هزار و 960 نفر در اقامتگاه‌های بوم گردی شهرستان اقامت داشته‌اند و مهمان‌سراهای اداره‌ها، زائرسراهای امامزادگان، خانه معلم و مراکز اسکان، کمپ‌های اسکان موقت و جاذبه‌های گردشگری شهرستان پذیرای 43 هزار و 755 نفر به عنوان اقامت کننده در شهرستان سرایان بوده‌اند.
عرب ادامه داد: برپایی نمایشگاه صنایع دستی و سوغات محلی در کنار معرفی آداب و رسوم، پخت نان و غذاهای محلی، اسب سواری، بازی‌های بومی و محلی، ایستگاه سلامت و ایستگاه اطلاع رسانی در ورودی شهر سرایان با چاپ بیش از سه هزار نقشه راهنمای گردشگری و توزیع بیش از 500 جلد کتابچه راهنمای سفر استان در محل نمایشگاه انجام شده است.
وی افزود: از جاذبه‌های گردشگری سرایان می‌توان به کویر سه قلعه، دشت لاله‌ها، دره سبز رود و منطقه گردشگری مصعبی کریمو و مناطق و روستاهای ییلاقی شمال شهرستان سرایان اشاره کرد.

http://iranmarasemnews.ir/fa/News/5301/بازدید-152-هزار-نفر-از-جاذبه‌های-گردشگری-سرایان
بستن   چاپ