برگزاری نمایشگاه هنرهای تجسمی در عمان
جمعه 9 فروردين 1398 - 08:47:18
ایران مراسم نیوز: سفیر جمهوری اسلامی ایران از غرفه هنرمندان ایرانی در نمایشگاه بین المللی هنرهای تجسمی در عمان بازدید و با آنان گفتگو کرد.

به گزارش پایگاه خبری-تحلیلی ایران مراسم نیوز، حجت الاسلام و المسلمین محمدرضا نوری شاهرودی سفیر کشورمان در سخنانی در جریان این بازدید که با حضور رایزن فرهنگی و رایزن بازرگانی سفارت جمهوری اسلامی ایران در عمان انجام شد، با اشاره به روابط برادرانه و دوستانه دو کشور ایران و عمان، گفت: پیوند تاریخی و فرهنگی دو کشور باعث شده است تا علاقه فراوانی میان دو ملت به یکدیگر وجود داشته باشد و این امر می‌تواند زمینه را برای توسعه و تعمیق همکاری‌های مشترک ایجاد نماید.
وی با تقدیر از مجموعه هنرمندان ایرانی شرکت کننده در این نمایشگاه، بر ضرورت بهره گیری از ظرفیت‌های فرهنگی و هنری در جهت گسترش روابط تهران و مسقط تاکید کرد.
در این بازدید، همچنین ناصر پلنگی استاد دانشگاه و هنرمند پر آوازه کشورمان نیز توضیحاتی درباره برگزاری کارگاه آموزشی در زمینه رشته‌های هنری برای علاقه مندان ارائه نمود.
 نخستین نمایشگاه بین المللی هنرهای تجسمی عمان از هفتم تا دهم فروردین با حضور بیش از یکصد و بیست هنرمند از 22 کشور جهان در مرکز نمایشگاه‌ها و کنفرانس‌های عمان در مسقط پایتخت این کشور برپا است.

http://iranmarasemnews.ir/fa/News/5241/برگزاری-نمایشگاه-هنرهای-تجسمی-در-عمان
بستن   چاپ