هما؛ نرم‌افزار مدیریت همایش‌ها
دوشنبه 5 فروردين 1398 - 23:12:02
ایران مراسم نیوز: نرم افزار مدیریت همایش ها و کنفرانس ها یک نرم افزار تحت وب است که کلیه امور مربوط به ثبت نام، مدیریت و داوری مقالات و طرح ها، رزرو کارگاه ها و نمایشگاه ها و اسکان و ... را به صورت آنلاین مدیریت میکند.
به گزارش خبرنگار پایگاه خبری-تحلیلی ایران مراسم نیوز، نرم افزار مدیریت همایش های هما در سال 1393 تولید شد و در این دوران نرم افزار کلیه مراحل تست را چه از لحاظ تحلیل چه از لحاظ فنی پشت سر گذاشته، لذا اکنون نرم افزار هما به صورت پکیج توسط شرکت فناوری اطلاعات رسپینا رادین ارائه شده تا مسئولین برگزاری همایش ها و کنفرانس ها با خیالی آسوده آماده برگزاری همایش ها شوند.
طراحی و توسعه نرم افزار نیز توسط تیم نرم افزاری شرکت فناوری اطلاعات همراه رسپینا رادین با تجربه چند ساله در طراحی و پیاده سازی نرم افزارهای بزرگ سازمانی صورت گرفته است.
با این نرم افزار می‌توان با قیمت بسیار مناسب به ارائه خدمت به شرکت کنند گان و برگزار کنندگان همایش ها و کنفرانس ها پرداخت. 
نرم افزار کلیه گزارشات لازم در مورد ثبت نام ها، پرداخت وجوه، رزرو کننده ها، مقالات و وضعیت داوری آنها در اختیار شما قرارداده و با یک کلیک اطلاعیه های لازم در مورد وضعیت مقالات، رزروها، پیام ها، اخبار و... را از طریق پیامک و ایمیل به اطلاع کاربران می رساند. همچنین با نصب نرم افزار مدیریت همایش ها و کنفرانس های هما وب سایت همایش نیز برای شما ایجاد شده و شما را از طراحی وب سایت بی نیاز میکند.
برخی از امکانات نرم‌افزار عبارتند از:
_ طراحی اختصاصی سایت همایش
_ ثبت نام شرکت کنندگان
_ رزرو آنلاین
_ دریافت مقالات و آثار
_ داوری گروهی مقالات و آثار
_ سیستم مدیریت مالی
_ امنیت
_ سادگی
...


http://iranmarasemnews.ir/fa/News/5189/هما؛-نرم‌افزار-مدیریت-همایش‌ها
بستن   چاپ