چادر خوابی تا اقامت دو میلیون نفری
شنبه 3 فروردين 1398 - 11:41:33
ایران مراسم نیوزدر حالیکه از 27 اسفند تا اول فروردین 2 میلیون و 370 هزار و 465 نفر شب مسافران در مازندران اقامت داشته اند، مدیرکل میراث فرهنگی، صنایع دستی و گردشگری این استان از کاهش چادرخوابی در این استان خبر می دهد.

به گزارش پایگاه خبری-تحلیلی ایران مراسم نیوز،
 ستاد اجرایی خدمات سفر در استان مازندران به منظور ایجاد تمهیدات لازم جهت رفاه حال مسافران نوروزی در اداره کل صنایع دستی میراث فرهنگی و گردشگری آغاز به کار کرده است تا با بررسی آمارهای ارایه شده توسط دستگاه هایی چون راه، حمل و نقل، اورژانس، بازرسی و غیره امر خدمات رسانی به مسافرین را تسریع بخشد.

کاهش چادرخوابی در مازندران

در این راستا سیف‌الله فرزانه مدیرکل میراث فرهنگی، صنایع دستی و گردشگری مازندران در ستاد خدمات اجرایی سفرهای استان، با اشاره به اینکه از 27 اسفند تا اول فروردین 2 میلیون و 370 هزار و 465 نفر شب مسافران در مازندران اقامت داشته اند، گفت: مازندران رتبه اول اقامت مسافران را دارد.
وی با بیان اینکه درصد چادرخوابی در استان کاهش پیدا کرده است، بیان کرد: درصد میانگین استفاده از واحدهای اقامتی بیش از 80 درصد است.
مدیرکل میراث فرهنگی، صنایع دستی و گردشگری مازندران، خاطرنشان کرد: در این ایام هزار و 692 مورد بازرسی از سوی کارشناسان میراث فرهنگی، صنایع دستی و گردشگری صورت گرفته که به پنج مورد تذکر ختم شده است.
فرزانه با اشاره به بازدید 812 مسافر از موزه‌های مازندران، افزود: هفت گردشگر خارجی از کشورهای فنلاند و آلمان از موزه کلبادی در ساری بازدید کرده اند.
مدیرکل میراث فرهنگی مازندران با بیان اینکه نمایشگاه‌های صنایع دستی از امروز در این استان افتتاح می‌شود، گفت: 5 نمایشگاه ملی، سه نمایشگاه منطقه و 14 نمایشگاه استانی با هزار غرفه افتتاح خواهد شد.

http://iranmarasemnews.ir/fa/News/5139/چادر-خوابی-تا-اقامت-دو-میلیون-نفری
بستن   چاپ