انتقال دانش تصویربرداری در کنگره پرتونگاری
يکشنبه 26 اسفند 1397 - 16:10:48

ایران مراسم نیوز: کنگره پرتونگاری ایران همزمان با سی و پنجمین کنگره رادیولوژی ایران سوم تا ششم اریبهشت ماه با حضور اساتید و صاحب نظران برجسته در محل سالن همایش برج میلاد تهران برگزار می‌شود.
به گزارش پایگاه خبری-تحلیلی ایران مراسم نیوز، مازیار مهدوی، دبیر علمی هفدهمین کنگره پرتونگاری ایران گفت: دوز اشعه یونیزان مرجع وارده به بیماران حین تصویربرداری در کشور ما در بیشتر روش‌های پرتونگاری و سی تی اسکن مطابق با استاندارد جهانی است.
وی افزود: حفاظت در برابر تشعشعات یونیزان و کیفیت تصویر گرفته شده از محورهای مورد بحث در این کنگره است و به طور کلی علاوه بر کارشناسان رادیولوژی متخصصین رادیولوژی، فیزیک پزشکی، و سایر رشته‌های مرتبط با تصویربرداری و حفاظت می‌توانند در این کنگره شرکت کنند و از مباحث مطرح شده در این کنگره به صورت مقاله، پوستر و سخنرانی بهره‌مند شوند.
دبیر علمی دهمین کنگره پرتونگاری ایران در ادامه گفت: از 56 مقاله ارسال شده به کنگره پس از داوری 26 مقاله به صورت سخنرانی و پوستر ارائه می شود و همچنین 23 سخنرانی و کارگاه مجزا غیر از ارائه مقالات داریم و موضوعاتی همچون، حفاظت و کیفیت تصویر در سی تی اسکن، رادیوگرافی دیجیتال، ماموگرافی تصویربرداری‌های هیبرید مانند پت / سی تی و ام آر آی مورد بحث و گفتگو قرار می‌گیرد.
سی و پنجمین کنگره رادیولوژی ایران و هفدهمین کنگره علوم پرتو نگاری ایران با محورهای حفاظت در برابر اشعه، تصویربرداری در زنان و مامایی، تصویربرداری آنکولوژی، تصویربرداری دستگاه عصبی، تصویربرداری هیبرید برگزار می‌شود.


http://iranmarasemnews.ir/fa/News/5095/انتقال-دانش-تصویربرداری-در-کنگره-پرتونگاری
بستن   چاپ