کارگاه شاک ویو و تکارتراپی در دانشکده توانبخشی تبریز
يکشنبه 18 آذر 1397 - 09:37:44

ایران مراسم نیوز: کارگاه یک روزه شاک ویو و تکارتراپی در دانشکده توانبخشی دانشگاه علوم پزشکی تبریز برگزار شد.

به گزارش پایگاه خبری ایران مراسم نیوز، با اهتمام شرکت مهندسی پزشکی نوین و همکاری دانشکده توانبخشی دانشگاه علوم پزشکی تبریز و حضور انجمن فیزیوتراپی این شهر، کارگاه آموزشی شاک ویوتراپی و تکارتراپی، با هدف آشنایی هر چه بیشتر فیزیوتراپیست ها با مدالیته های درمانی جدید، در سالن همایش‌های دانشکده توانبخشی دانشگاه تبریز برگزار شد.
در این کارگاه یک روزه دکتر نوید طاهری، عضو هیات علمی دانشکده توانبخشی دانشگاه علوم پزشکی اصفهان و دکتر عباس سلطانی، عضو هیات علمی دانشکده توانبخشی دانشگاه علوم پزشکی تبریز به تشریح و آموزش مدالیته های درمانی نوین در زمینه تکارتراپی و شاک ویوتراپی پرداختند.
طاهری بر سابقه فعالیت فیزیوتراپیست ها در زمینه مدالیته رادیوفرکانس تراپی تاکید کرد و افزود: تکار مدالیته غریبی برای فیزیوتراپیست ها نیست. بلکه در حیطه درمانی کار فیزیوتراپیست هاست. بنابراین ما فیزیوتراپیست ها با شناخت بهتر و بیشتر مدالیته های درمانی مربوط به رشته خودمان می توانیم سریعتر تعلق این مدالیته به فیزیوتراپی را استانداردسازی کرده و به ثبت برسانیم.
در پایان کارگاه شرکت کنندگان به صورت عملی با روش کار و شیوه استفاده از دستگاه ها آشنا شدند و این فرصت را یافتند که دستگاه های شاک ویوتراپی و تکارتراپی را از نزدیک مورد بررسی قرار دهند.

http://iranmarasemnews.ir/fa/News/50/کارگاه-شاک-ویو-و-تکارتراپی-در-دانشکده-توانبخشی-تبریز
بستن   چاپ