دبیر سی و هفتمین جشنواره فیلم فجر خبر داد
پخش فیلم‌های کوتاه فجر در سینماهای مردمی
پنجشنبه 20 دي 1397 - 18:13:44
ایسنا
ایران مراسم نیوز: دبیر سی و هفتمین جشنواره فیلم فجر با تاکید بر اهمیت سینمای مستند و فیلم کوتاه، از اختصاص سانس‌هایی به نمایش مستندها و فیلم‌های کوتاه حاضر در جشنواره در سینماهای مردمی شامل سینما آزادی و فرهنگ و سینمای مختص به هنرمندان خبر داد.
به گزارش پایگاه خبری-تحلیلی ایران مراسم نیوز به نقل از ستاد خبری سی و هفتمین جشنواره فیلم فجر، در پی درخواست برخی کارگردانان و فیلمسازان حاضر در جشنواره مبنی بر ایجاد شرایط بهتر دیده شدن آثار مستند و فیلم‌های کوتاه، ابراهیم داروغه‌زاده دبیر جشنواره فیلم فجر اعلام کرد: امکان نمایش فیلم‌های مستند و فیلم‌های کوتاه سی و هفتیمن جشنواره فیلم فجر در سینماهای مردمی شامل سینما فرهنگ و آزادی و سینمای اختصاص‌یافته به هنرمندان فراهم می‌شود. این آثار در سینمای اهالی رسانه نیز اکران می‌شوند و همان‌طور که در جدول نمایش سینمای اهالی رسانه آمده بود نشست نقد و بررسی برای این فیلم‌ها برگزار خواهد شد.
وی افزود: همچنین فیلم‌های انیمیشن علاوه بر نمایش در سینمای اهالی رسانه در برخی از سینماهای مردمی و سینمای هنرمندان هم به نمایش درخواهند آمد.
سی و هفتمین جشنواره فیلم فجر از 10 تا 22 بهمن‌ماه 1397 همزمان با سالگرد چهل‌سالگی انقلاب اسلامی به دبیری ابراهیم داروغه‌زاده برگزار خواهد شد.

http://iranmarasemnews.ir/fa/News/474/پخش-فیلم‌های-کوتاه-فجر-در-سینماهای-مردمی
بستن   چاپ