فعالیت هفت هزار پژوهشگر در جهاددانشگاهی
چهارشنبه 19 دي 1397 - 11:33:20
ایران مراسم نیوز: معاون هماهنگی و امور مجلس جهاد دانشگاهی با بیان اینکه این نهاد در کشور الگو سازی کرده است، گفت: جهاد دانشگاهی علاوه بر پژوهشکده رویان و سلول‌های بنیادی در حوزه‌های فرهنگی، اشتغال موفقیت‌های متعددی کسب کرده است.
به گزارش پایگاه خبری- تحلیلی ایران مراسم نیوز، شریفی زاده معاون هماهنگی و امور مجلس جهاد دانشگاهی در مراسم تودیع رئیس پیشین و معارفه سرپرست جهاد دانشگاهی آذربایجان غربی که در سالن اجتماعات مجتمع علمی تحقیقاتی جهاد دانشگاهی برگزار شد، با اشاره به اینکه  باید از ظرفیت جوانان در حل مشکلات کشور استفاده شود بیان کرد:  جوانان سرمایه‌های ارزشمند و عظیمی هستند که باید از این سرمایه‌ها در راستای توسعه و حل مشکلات کشور بهره برد.

وی با بیان اینکه جهاد دانشگاهی در دوره‌های مختلف تلاشها و موفقیت‌های متعددی کسب کرده است تصریح کرد: امروزه جهاد دانشگاهی دیگر یک نهال نیست و به درختی تنومند تبدیل شده است که با تلاش پژوهشگران این مجموعه توانایی حل مشکلات کشور را دارد.

شریفی زاده با بیان اینکه جهاد دانشگاهی در کشور الگو سازی کرده است، افزود: جهاد دانشگاهی علاوه بر پژوهشکده رویان و سلول‌های بنیادی در حوزه‌های فرهنگی، اشتغال موفقیت‌های متعددی کسب کرده است.

وی با بیان اینکه جهاد دانشگاهی مجموعه‌ای با ظرفیت بالایی است گفت: کشور در حوزه های تامین مواد اولیه،صنعتی ،پزشکی و سایر بخشها کمبودهایی دارد که  جهاد دانشگاهی با توانی که دارد در رفع کمبودهای موجود می‌تواند نقش آفرین باشد.

معاون هماهنگی و امور مجلس جهاد دانشگاهی با بیان اینکه هفت هزار نفر در پژوهشکده‌های این نهاد انقلابی فعالیت می کنند تصریح کرد: 3پارک علم و فناوری، 24مرکز رشد و 500 شرکت با فعالیت خود خدمات زیادی در جهاد دانشگاهی انجام می‌دهند./2

http://iranmarasemnews.ir/fa/News/425/فعالیت-هفت-هزار-پژوهشگر-در-جهاددانشگاهی
بستن   چاپ