معرفی داوران جشنواره شعر و داستان انقلاب
شنبه 25 اسفند 1397 - 16:54:52
ایران مراسم نیوز: اسامی داوران بخش شعر یازدهمین جشنواره بین‌المللی شعر و داستان انقلاب اعلام شد.
به گزارش پایگاه خبری-تحلیلی ایران مراسم نیوز، یازدهمین جشنواره بین‌المللی شعر و داستان انقلاب که همزمان با هفته هنر انقلاب در فروردین 98 برگزار می‌شود، داوران خود را در بخش شعر معرفی کرد. 
کبری بابایی، سیدحبیب نظاری و افسانه شعبان‌نژاد در بخش شعر کودک و نوجوان، علی داودی، محمدرضا روزبه و رویا شاه‌حسین‌زاده در بخش شعر نو و نیمایی، امید مهدی‌نژاد، محمدسعید میرزایی و محمدحسین نعمتی در بخش شعر سنتی (کلاسیک)، اشعار راه یافته به مرحله رقابت یازدهمین جشنواره بین‌المللی شعر و داستان انقلاب را داوری می‌کنند. 
بخش شعر این رویداد ادبی با موضوعات عدالت و انسانیت، وحدت امت اسلامی و رفعت ملی، اخلاق و معارف دین، گفتمان انقلاب اسلامی، ادبیات مقاومت در سه قالب سنتی (کلاسیک)، نو و نیمایی و کودک و نوجوان برگزار می‌شود.

- جشنواره شعر انقلاب در یک نگاه
جشنواره شعر انقلاب از سال 88 و با حماسه 9 دی متولد شد و با جشنواره داستان انقلاب آمیخت.
جشنواره بین‌المللی شعر انقلاب پیش از این در دی‌ماه هر سال و جشنواره بین‌المللی داستان انقلاب (جایزه امیرحسین فردی) به منظور پاس‌داشت و ارتقای دستاوردهای شعر و داستان انقلاب و همچنین کشف استعدادهای برتر، در فروردین ماه برگزار می‌شدند که با ادغام دو بخش، یازدهمین جشنواره شعر و داستان انقلاب فروردین‌ماه 1398همزمان با هفته هنر انقلاب اسلامی برگزار می‌شود.
برگزاری این رویداد را مؤسسه فرهنگی هنری سپهر سوره هنر با همکاری مرکز آفرینش‌های ادبی حوزه هنری بر عهده دارد.

http://iranmarasemnews.ir/fa/News/4062/معرفی-داوران-جشنواره-شعر-و-داستان-انقلاب
بستن   چاپ