خاص / حواشی جشنواره جام جم
سه شنبه 21 اسفند 1397 - 20:23:42
ایران مراسم نیوز: مراسم اختتامیه پنجمین دوره جشنواره جام‌جم با یادی از خشایار الوند (نویسنده تازه‌درگذشته سریال‌های طنز) همراه شد. تقدیر از منوچهر والی‌زاده (دوبلور پیشکسوت) بخش دیگری از آیین پایانی جشنواره تلویزیون بود.
به گزارش خبرنگار پایگاه خبری-تحلیلی ایران مراسم نیوز، در حالی که رأی‌گیری میان دو برنامه نود و برنده باش با اختلال مواجه شد و حاشیه‌هایی را به دنبال داشت، محمدرضا گلزار و عادل فردوسی‌پور (مجریان این دو برنامه) در جریان برگزاری مراسم در کنار هم نشسته بودند.
بهرام عظیمی، انیماتور در بخشی از مراسم با پای شکسته به روی سن آمد تا برگزیدگان بخش پویانمایی را معرفی کند. در این بخش از ابوالفضل رازانی (انیماتور پیشکسوت و مدرس دانشگاه صداوسیما) تقدیر شد و از رئیس صداوسیما درخواست کردند به پاس سال‌ها فعالیت این هنرمند، برخلاف کنداکتور برنامه، برای تقدیر از وی به روی سن بیاید.
 مجری در طول مراسم با عباراتی متفاوت و جدی تلاش کرد هیجان را به سالن تزریق کند که این عبارات در زمان معرفی برگزیدگان شدت می‌گرفت و به شکل دعوایی خطاب به حاضران مطرح می‌شد.
پس از معرفی برگزیده‌های بخش دوبلاژ، مینو غزنوی درخواست کرد سخنانی را روی سن مطرح کند که مجری از او خواست کوتاه و حداکثر در یک دقیقه صحبت کند. غزنوی هم در واکنش به این مساله، گفت من تا بگویم سلام که یک دقیقه تمام شده است! در ادامه مجری گفت، از من خواسته‌اند از برگزیدگان بخواهم صحبت نکنند اما من از شما درخواست می‌کنم که صحبت کنید. این جملات مجری با استقبال حاضران همراه شد.
پس از غزنوی، جواد قارایی که در بخش مستند تقدیر شده بود، به روی سن آمد و به‌رغم تذکرهای پیاپی مجری، متنی را از بخشی از تاریخ دو روزه ایران را قرائت کرد. قارایی در پاسخ به انتقاد مجری گفت ارزش این دو روز تاریخ که در دو صفحه خلاصه شده است بیشتر از کاری است که در ایران‌گرد انجام شد و به همین خاطر فکر می‌کنم باید آن را بخوانم.
پوریا مرادی /

http://iranmarasemnews.ir/fa/News/3998/خاص-حواشی-جشنواره-جام-جم
بستن   چاپ