اعتکاف علمی برای دانشجویان امام رضا(ع)
دوشنبه 17 دي 1397 - 17:56:39
ایران مراسم نیوز: معاون فرهنگی- دانشجویی دانشگاه بین‌المللی امام رضا(ع) از اجرای طرح اعتکاف علمی ویژه دانشجویان این دانشگاه خبر داد.
به گزارش پایگاه خبری-تحلیلی ایران مراسم نیوز به نقا از روابط عمومی دانشگاه بین المللی امام رضا(ع)، جلیل معماریانی افزود: طرح اعتکاف علمی- معنوی در آستانه فرا رسیدن امتحانات پایان ترم نیمسال اول، ویژه دانشجویان پسر در پردیس اسرار دانشگاه بین‌المللی امام رضا(ع) تدارک دیده شده است.
وی اضافه کرد: این طرح از شنبه 15 دی ماه تا پنج‌شنبه 21 دی ماه در پردیس اسرار تدارک دیده شده است و در این بازه زمانی، دانشجویان از ساعت 7 صبح تا 22 در دانشگاه حضور خواهند داشت و ساعاتی از روز را در نمازخانه و مجتمع شهید دیالمه به مطالعه و استراحت می‌گذرانند.
معماریانی همچنین گفت: با پیش‌بینی‌های صورت گرفته دانشجویان 11 ساعت به طور مفید مطالعه خواهند داشت و یک استاد در حوزه مهارت‌های مطالعه همراه با دانشجویان در طرح اعتکاف علمی حضور دارد.
به گفته وی، مرکز مشاوره پردیس اسرار در آستانه پایان نیم سال اول تحصیلی سال 98-97 به منظور آمادگی بهتر دانشجویان برای امتحانات و آشنایی با شیوه‌های صحیح مطالعه، کلاس‌های مشاوره گروهی «موفقیت در امتحانات پایان ترم» را برگزار می‌کند.

http://iranmarasemnews.ir/fa/News/397/اعتکاف-علمی-برای-دانشجویان-امام-رضاع
بستن   چاپ