بازاریابی مشکل شرکت‌های دانش‌بنیان
دوشنبه 17 دي 1397 - 17:39:51
ایران مراسم نیوز: معاون علمی و فناوری رییس جمهور از نمایشگاه دستاوردهای پارک علم و فناوری استان خراسان جنوبی دیدن کرد و گفت: عمده مشکل شرکت‌های دانش بنیان بازاریابی است که بخشی از آن به عدم آگاهی جوانان بر می گردد. چرا که ایده ندارند و محصول را تجاری نمی‌کنند
به گزارش پایگاه خبری-تحلیلی ایران مراسم نیوز، سورنا ستاری با اشاره به اینکه بخش دیگری از مشکلات نیز از سنگ اندازی برخی دستگاه‌های اجرایی است، افزود: در معاونت علمی و فناوری یک مجموعه پکیج حمایتی برای شرکت‌های دانش بنیان داریم و نقش پارک علم و فناوری در این حمایت‌ها مهم است.
وی با اشاره به اینکه نمی‌توان تنها شرکت‌های دانش بنیان کوچک را حمایت کرد؛ بلکه باید حمایت به صورت منطقه‌ای باشد، گفت: بخش کوچکی از حمایت ما، حمایت مالی است. باید یک اکوسیستم در استان داشته باشیم که بتوانیم از جوانان حمایت کنیم.
ستاری با بیان اینکه داشتن اراده برای حمایت از جوانان از پول و تسهیلات مهم‌تر است، افزود: باید دستگاه‌های اجرایی کمک کنند که جوانان بازار اولیه را داشته باشند.
او ادامه داد: اختصاص بودجه به شرکت دانش‌بنیان دو طرفه است و پارک علم و فناوری برای برخی از ساخت و سازهای خود بودجه دارد و برای مراکز رشد و شتاب دهنده نیز اعتباری اختصاص می‌دهیم.
به گفته وی، باید مراکز رشد و شتاب دهنده‌ها گسترش پیدا کند و از ظرفیت‌های آن‌ها استفاده شود.


http://iranmarasemnews.ir/fa/News/396/بازاریابی-مشکل-شرکت‌های-دانش‌بنیان
بستن   چاپ